Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@16:06:48 GMT

خودکشی در زندان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۸۶۹۶

حوادث رکنا: مرد جوان که به‌جرم ارتکاب سرقت مسلحانه به 20 سال حبس محکوم شده بود در زندان به زندگی اش پایان داد.

به گزارش رکنا، ساعت 4:14 بامداد جمعه بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مرموز مرد 31 ساله‌ای در زندان رجایی شهر قرار گرفت. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مرد جوان خود را حلق آویز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به جرم سرقت مسلحانه در زندان رجایی شهر دوران محکومیتش را سپری می‌کرد قبل از اینکه به زندگی اش پایان دهد، به هم سلولی‌هایش گفته بود: تحمل ندارم 20 سال در زندان بمانم. این زندانی به‌عنوان مسافرکش از مسافران سرقت مسلحانه می‌کرد و یکسال قبل دستگیر و محکوم شده بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا قتل زندان جرم سرقت زندانی سرقت مسلحانه اخبار حوادث جرم سرقت مسلحانه پایان مرد جوان در زندان عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران ازدواج استقلال دختر ویروس زن جوان سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مجلس به ماجرای حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه حمله افراد مسلح به منازل جنگل‌بانان در آمل گفت: از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار داریم هرچه سریعتر این افراد شناسایی و دستگیر شوند.

بنابر گزارش تسنیم، وی افزود: در عین حال از دستگاه قضایی نیز انتظار می‌رود این افراد را به اشد مجازات برسانند تا ضمن بازدارندگی از اقدامات مشابه متخلفان بدانند که هیچ مماشاتی در برخورد با متجاوزان به عرصه‌های طبیعی کشور صورت نمی‌گیرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به شکننده بودن طبیعت کشور گفت: متاسفانه زمانی که متخلفان با ممانعت نیروهای حفاظتی برای تخریب منابع طبیعی مواجه می‌شوند تصور می‌کنند با ایجاد رعب و وحشت می‌توانند به فعالیت‌های غیرقانونی خود بپردازند در حالی که قطعا این امر با برخورد قاطع دستگاه‌های مسئول مواجه خواهد شد.

رفیعی با اشاره به زخمی شدن 42 جنگل‌بان در سال گذشته توسط متجاوزان به عرصه‌های طبیعی از پیگیری ویژه این پرونده توسط فراکسیون محیط زیست مجلس خبر داد و گفت: جنگل‌بانان و محیط بانان جزو زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که حفاظت از طبیعت و حیات وحش کشور را برعهده دارند و قطعا نیازمند حمایت‌های قانونی در عرصه‌های مختلف هستند که مجلس در این خصوص تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897527

دیگر خبرها

  • ورود مجلس به ماجرای حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز / جزئیات
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند
  • اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان
  • اتصال دوباره واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس