Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@08:11:19 GMT

اینتر هافبک میلان را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۸۹۶۸

اینتر هافبک میلان را می‌خواهد

خبرگزاری میزان- هافبک ساحل عاجی تیم فوتبال میلان مورد توجه اینتر قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 05:50 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۲۴۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» اعلام کرد فرانک کسیه، مورد توجه اینتر قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد داشتند هافبک ساحل عاجی میلان را در مهلت نقل وانتقالات ماه ژانویه جذب کنند، اما به دلیل عدم توافق طرفین این انتقال صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسیه ۲۳ ساله که در سال ۲۰۱۷ به طور قرضی از آتالانتا به میلان پیوست، قراردادش در سال ۲۰۱۹ با این باشگاه ایتالیایی قطعی شد و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ هم با میلان قرارداد دارد.

عملکرد این هافبک ساحل عاجی در ترکیب میلان مورد توجه رقیب و همشهری این تیم یعنی اینتر قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد داشتند کسیه را در مهلت نقل وانتقالات ماه ژانویه به خدمت بگیرند، اما طرفین بعد از مذاکراتشان به توافقی برای این انتقال دست نیافتند و این بازیکن در میلان ماندگار شد. البته به نظر می‌رسد اینتری‌ها قصد دارند پایان فصل جاری دوباره شانس‌شان را برای خرید کسیه امتحان کنند.

این بازیکن که در کارنامه‌اش ۳۵ بازی ملی هم به چشم می‌خورد، فصل جاری در مجموع ۲۰ بازی که برای میلان به میدان رفته و موفق شده یک گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: لوکاکو: زلاتان یک قهرمان و در سطح رونالدو است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان فرانک کسیه میلان اینترمیلان اینتر قرار هافبک ساحل عاجی مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت

باشگاه وردربرمن در واکنش به رفتار اخیر هافبک اهل گینه خود، او را تا پایان فصل از همراهی این تیم محروم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبی کیتا هافبک گینه‌ای تیم وردربرمن که پیش از بازی یکشنبه شب این تیم با بایرلورکوزن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا بعد از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی این تیم نخواهد بود، از سفر با وردربرمن به لورکوزن امتناع کرد و این تیم را در این بازی خارج از خانه همراهی نکرد، از سوی این باشگاه بوندس‌لیگایی نقره‌داغ شد.

باشگاه وردربرمن بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد نبی کیتا را تا پایان فصل محروم کرده و این هافبک 29 ساله دیگر با این تیم تمرین نخواهد کرد یا در رختکن این تیم حق حضور نخواهد داشت. باشگاه همچنین این هافبک را به پرداخت جریمه نقدی قابل توجهی محکوم کرده است.

کلمنتس فریتس مدیر تیم فوتبال وردربرمن در این باره گفت: رفتار نبی کیتا برای باشگاه غیرقابل تحمل است. او با این اقدام تیم و کادرفنی را در شرایط پرتنش ورزشی زمینگیر کرد و خود را بالاتر از تیم قرار داد.

واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن

نبی کیتا که پس از جدایی‌اش از لیورپول، تابستان اخیر به عنوان بازیکن آزاد به وردربرمن پیوست، این فصل تنها در پنج بازی برای این تیم به میدان رفته است.

وردربرمن که یکشنبه شب با نتیجه 5 بر صفر توسط بایرلورکوزن تحقیر شد، در حال حاضر با 31 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!