Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز اختصاصی راهی اربیل عراق شده تا خودشان را برای دیدار با الشرطه آماده کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، طبق اعلام عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، اعضای تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) با پرواز اختصاصی راهی اربیل عراق خواهند شد تا آماده برگزاری بازی با الشرطه عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار استقلال با الشرطه در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه A، روز دوشنبه ساعت ۱۸ در اربیل برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازیکنان استقلال روز شنبه ساعت ۱۳ در زمین مجموعه انقلاب یک جلسه تمرینی پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد. سپس برای پرواز به اربیل عراق راهی فرودگاه می‌شوند و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پرواز اختصاصی راهی کشور عراق می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم فوتبال استقلال دیدار استقلال با الشرطه پرواز اختصاصی راهی اربیل عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران آلومینیوم اراک زودتر از بازی با پرسپولیس ظرفیت ورزشگاه خانگی خود را در دیدار مقابل استقلال تکمیل کردند و با وجود اینکه آبی پوشان هم هواداران خاص خود را داشتند، اما اراکی‌ها جو خوبی در استادیوم شکل دادند.

هواداران آلومینیوم با پرچم‌های بزرگی که این باشگاه دراختیارشان گذاشته بود و دودهای سبز و سفید رنگ، زیبایی خاصی به استادیوم امام خمینی (ره) اراک دادند و مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

تصاویر عقاب صحرایی و همچنین عقاب دم سفید دریایی که بزرگترین عقاب ایران شناخته می‌شود و هر دو در تالاب شهر اراک هستند، روی پرچم‌های سبز و مشکی رنگ آلومینیوم درج شده بود تا فضاسازی زیبایی روی سکوها شکل بگیرد.

آلومینیومی‌ها در شرایطی که امیدوار بودند مثل دیدار برابر پرسپولیس، بعد از مسابقه مقابل استقلال هم جشن بگیرند، پس از سوت پایان بازی شاگردان سید مجتبی حسینی را تشویق کردند و از عملکردشان رضایت داشتند.

عکس: میثم میرزایی

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • (ویدئو) بقایای موشک رهگیری شده ایران در اربیل عراق
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • ببینید | اولین تصاویر از پرواز یک پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • آیین‌نامه به‌روزرسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/ صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی‌ها در اراک
  • آئین نامه به روز رسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی ها در اراک
  • راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی‌های تولید قزوین در اربیل عراق
  • درگیری‌ شب گذشته اربیل قبیله‌ای بوده است