Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات میدانی دنیای اقتصاد نشان می‌دهد هم‌اکنون حجم عرضه فایل به بازار اجاره مسکن بیشتر از تقاضا برای این واحدها است و همین موضوع موجب شده است موجران برای جلوگیری از خالی ماندن واحدهای خود در شرایط تعیین شده برای اجاره مسکن به‌طور نسبی انعطاف قائل شوند.  این انعطاف هم‌اکنون خود را در شکل تخفیف‌ در نرخ پیشنهادی برای اجاره برخی واحدها از یک سو و قابل تبدیل بودن شرایط پرداخت اجاره‌بها از سوی دیگر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شواهد بازار اجاره مسکن نشان می‌دهد طی روزهای اخیر حتی تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره با شرایط رهن کامل نسبت به هفته‌های گذشته افزایش یافته است به خصوص این موضوع در میان واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژتر بیش از واحدهای کوچک‌متراژ به چشم می‌خورد.همچنین در بازار میان‌متراژ‌ها به خصوص واحدهای میان‌متراژ نوساز نیز مستاجران می‌توانند واحدهای اجاره‌ای با شرایط رهن کامل را نسبت به هفته‌ها وماه‌های اخیر با دشواری کمتری پیدا کنند.  شواهد همچنین نشان می‌دهد بر خلاف ماه‌های نیمه اول سال جاری که فاصله اجاره‌بهای پیشنهادی واحدهای مسکونی در تعداد قابل توجهی از فایل‌های اجاره با شرایط رهن کامل با سایر فایل‌ها(فایل‌های عرضه شده با شرایط پرداخت ترکیبی اجاره بهای ماهانه به‌علاوه رهن) زیاد بود و عمده فایل‌های رهن کامل معمولا با نرخ بالاتری به مستاجران عرضه می‌شد،این فاصله در روزهای اخیر کاهش یابد.  به این معنا که بخش قابل توجهی از واحدهایی که در نیمه اول سال به بازار اجاره عرضه می‌شد در صورتی که با شرایط رهن کامل به مستاجران معرفی می‌شد نرخ اجاره بالاتری نسبت به قیمت واحدهای مشابه در حالت تعیین شرایط پرداخت به‌صورت ترکیب رهن واجاره ماهانه داشت.

223223

کد خبر 1350156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران بازار اجاره شرایط پرداخت نشان می دهد اجاره مسکن فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به روند احداث واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر اظهار کرد: از سال ۹۵ که قرارداد این طرح‌ها امضا شد، به دلایل گوناگون روندی که لازم بود شکل نگرفت.

وی با اشاره به افزایش تلاش‌ها برای تکمیل واحدهای جدید نیروگاه اتمی در بوشهر خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا امروز ظرفیت فعل در سایت ۲ و سه، ۱۲ برابر شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در گذشته ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود در این پروژه‌ها کار می‌کردند و اکنون سه هزار نفر کار می‌کنند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال به پنج هزار نفر می‌رسد.

وی تاکید کرد: تلاش و اراده ما در این بوده که نگذاریم تاخیرها بیشتر از این به این پروژه تحمیل شود و طبق زمان بندی پروژه را به پیش می‌بریم.

اسلامی در مورد تأمین امنیت واحدهای و مراکز هسته‌ای در کشور نیز بیان کرد: امنیت ما ۱۰۰ درصد برقرار است و کشور یک نظام امنیتی و دفاعی قدرتمند دارد و هر گونه تعرضی را پاسخ می‌دهد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با این اقتدار حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 6085897

دیگر خبرها

  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی
  • عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد