Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به احتمال وقوع طوفان در استان قزوین که سرعت آن تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل هستند.

مهدیخانی بیان کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک جبهه هوای پرفشار از نواحی جنوبی به استان در روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در فواصل زمانی ساعت ۱۲ تا ۱۸ عصر، طوفانی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، استان را در خواهد نوردید که در این راستا دستورات لازم برای آمادگی و پیشگیری از بروز بحران و کاهش خسارات احتمالی به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا حد ممکن در ساعات اعلام شده از خارج شدن از منزل خودداری کنند و در صورت بروز طوفان، از قرار گرفتن در زیر درختان، تیرهای چراغ برق، شیشه و پنجره، بلندی و داربست‌ها جدا خودداری کنند.

مهدیخانی تصریح کرد: طوفان و صاعقه، از مخاطرات طبیعی است که سابقه وارد آوردن خسارات قابل توجهی در استان را دارد به طوری که طوفان شدید اسفرورین در سال ۹۴ یک نمونه بارز این بلیه طبیعی بود که باید تمهیدات لازم را بیندیشیم ئتا خسارت‌ها کاهش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌ها و هشدارهای اعلام شده می‌توانیم از شدت خسارت‌ها کم کنیم و در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان قزوین برق تغییرات آب و هوایی سازمان هواشناسی مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.

وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی