Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرنگار شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز آمریکا در پیامی توییتری نوشت جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ به دلیل نادیده گرفتن آسیب مغزی سربازان آمریکایی پس از انتقام موشکی ایران اعلام کرده است که ترامپ، شایستگی این را ندارد که حتی یک روز بیشتر فرمانده کل قوا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اخبار سیاسی- مقامات آمریکایی پیش‌تر اعلام کردند در حمله موشکی ایران به عین الاسد ، ۶۴ نظامی این کشور دچار ضربه مغزی شدند.

رسانه‌های آمریکایی به تدریج در حال درز دادن اطلاعات مربوط به تلفات حمله موشکی به عین‌الاسد هستند و این احتمال وجود دارد که روند مزبور ادامه یابد.

با این حال، تاکنون به اذعان وزارت دفاع آمریکا، مصدومان عین الاسد به ۶۴ نظامی افزایش یافته و این با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.

 آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

دو نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) خواستند درباره میزان تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد عراق شفاف سازی کند.

این در حالی است که مجلس سنای آمریکا بامداد روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن، رای‌گیری نهایی خود را درباره پرونده استیضاح ترامپ در موضوع رسوایی اوکراین گیت برگزار کرد و سناتور‌های آمریکایی در نهایت رای به تبرئه او دادند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازان آمریکایی انتقام موشکی عین الاسد ترامپ انتقام موشکی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به عین الاسد

به گزارش جام جم آنلاین، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند