Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادعای برخی رسانه‌های معاند در تأثیر افزایش قیمت بنزین در بیشتر شدن سوانح جاده‌ای اتوبوس‌ها را رد کرد.

قدس آنلاین؛ داریوش باقرجوان ، با رد ادعای برخی رسانه‌های معاند در خصوص تأثیر افزایش قیمت بنزین بر افزایش سوانح جاده‌ای اتوبوس‌ها اظهار داشت: اتفاقاً توسعه حمل و نقل عمومی به جای استفاده از خودروهای شخصی در سفرهای بین شهری می‌تواند در کاهش سوانح جاده‌ای مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دنبال افزایش درصد استفاده مردم از حمل و نقل عمومی است.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری با تأکید بر اینکه کنترل و نظارت سفرهای بین شهری با خودروهای عمومی از سوی این سازمان با نظارت بیشتری همراه خواهد بود، گفت: این فرآیند برای تضمین ایمنی ترددها خواهد بود.

وی ادامه داد: رانندگان و فعالان صنف حمل و نقل جاده‌ای نیز به ایمنی تردد مسافران اهمیت ویژه‌ای می‌دهند بنابراین مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی در جاده‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت بنزین افزایش قیمت بنزین تأثیر افزایش قیمت بنزین حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری حمل و نقل عمومی سوانح جاده ای اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه های حمل و نقل عمومی از امروز گران شد

تین نیوز

نرخ جدید کرایه های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران رسید، افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام گرفت.

بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ بلیت تک سفره مترو که فعلاً ۳,۳۰۰ تومان است، برای امروز حداکثر مبلغ ۴,۳۰۰ تومان شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ رخ داده است.

همچنین بهای بلیت برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش یافته است و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس های عادی ۴۰ درصد افزایش داده شد و و به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد داشته است و در مورد اتوبوس های ارائه خدمات دربستی نیز شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم.

بر اساس مصوبه شورای شهر امسال میانگین افزایش نرخ کرایه های تاکسی نیز ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی
  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • کرایه‌های حمل و نقل عمومی چقدر گران شد؟
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور​
  • کرایه های حمل و نقل عمومی از امروز گران شد
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز
  • کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پایتخت از امروز/ نرخ جدید چقدر است؟
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور