Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید، توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته است اعلام کرد که ۸ پروژه ورزشی با این ویژگی‌ها در این استان با حضور سلطانی‌فر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: همزمان با دهه فجر و با پیگیری‌های مسئولان استانی و وزارتی ۸ پروژه، فردا صبح همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح  وبه بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استادیوم ۵ هزار نفری ملایر، استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی اسدآباد، سالن ورزشی روستای سیمین، زمین چمن مصنوعی شهر آجین، استخر سرپوشیده شهر مریانج، سالن ورزشی ینگی کند و مجموعه هتل ویدیگ قرار است صبح فردا توسط وزیر افتتاح شود.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان توضیح داد: هتل ویندیگ تنها فضای ورزشی و اسکانی استان  است که از محل ظرفیت ماده ۲۷ قانون مورد بهره برداری قرار گرفته و حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی احداث، تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

جهانشیر در ادامه در خصوص استخر سرپوشیده اسدآباد نیز گفت: احداث این پروژه از سال ۱۳۷۶ آغاز شده بود که در سال‌های اخیر با عزم و اراده مهندس شاهرخی استاندار، عراقی معاونت عمرانی استانداری، فرمانداری اسدآباد و مسئولان شرکت توسعه و نگهداری و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان پس از سال‌ها به بهره برداری رسید. از اهم اهداف دولت تدبیر و امید اجرای برنامه‌های توسعه در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم  و کم برخوردار است.

وی ادامه داد: فردا به صورت همزمان دو سالن ورزش روستایی، دو چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار افتتاح خواهد شد ضمن این که استخر سرپوشیده اسدآباد نیز در شهری با جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر به بهره برداری می‌رسد  که امیدواریم این پروژه‌ها بتواند زمینه نشاط و سلامتی مردم این شهرها و شهرستان‌ها را فراهم کند.

جهانشیر بیان کرد: نگاه ویژه‌ی دولت و وزارت ورزش و جوانان به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیر ساخت‌ها است تا علاوه بر این که عمومی سازی ورزش با سرعت بیشتر شود، بلکه این فرصت هم مهیا خواهد شد که مستعدین و نخبگان ورزشی شناسایی و به بدنه ورزش قهرمانی و تیم‌های ملی پیوند بخورند.

مدیر کل ورزش و جوانان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های ورزشی را توسعه ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: با عنایت به برنامه‌های کلان ورزش در این بخش، بی‌تردید در سا‌ل‌های آینده می‌توانیم شاهدرونق بخشی این بخش و بالطبع معرفی پتانسیل‌های ورزشی باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان خبرگزاری برنا مدیر کل ورزش و جوانان همدان مناطق کم برخوردار وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید استخر سرپوشیده بهره برداری چمن مصنوعی سالن ورزش ۸ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران
  • افتتاح خوابگاه ۵۰ واحدی دانشگاه سمنان در ادامه نهضت احداث خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم
  • ظرفیتی که کانون های اصلی توسعه ورزش از آن محرومند!