Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجایی که برای هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور مکزیک مشتری پیدا نشده، قرار است که این هواپیما در یک مسابقه بخت‌آزمایی به‌فروش برسد. بهای بلیط بخت‌آزمایی ۲۴ دلار است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهوری مکزیک‌ اعلام کرد که قصد دارد هواپیمای بوئینگ "۷۸۷ دریم‌لاینر" ویژه ریاست جمهوری این کشور را از طریق لاتاری واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که شش میلیون بلیط بخت‌آزمایی به ارزش هر بلیط ۲۶ دلار فروخته شود.

لوپز اوبرادور گفته است که درآمد حاصل از این لاتاری در اختیار بیمارستان‌های کشور گذاشته می‌شود.

به گزارش دویچه وله رئیس جمهور چپ‌گرا پس از پیروزی در انتخابات سال ۲۰۱۸ وعده داد که هواپیمای اختصاصی را بفروشد و فقط با هواپیماهای مسافربری سفر کند.

تاکنون برای خرید جت رئیس دولت مشتری پیدا نشده است.

هزینه نگهداری هواپیما

گفته می‌شود که نگهداری این هواپیما در این مدت حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار هزینه برده است. پس از اعلام این خبر، رسانه‌های مکزیک این پرسش را مطرح کردند که برنده بخت‌آزمایی چگونه می‌تواند از عهده هزینه نگهداری آن برآید.

لوپز ابرادور در پاسخ گفته است که "برنده خوشبخت" می‌تواند به مدت یک سال به طور رایگان از فرودگاه‌ نظامی سانتا لوچیا یا فرودگاه بین‌المللی مکزیکوسیتی به عنوان پارکینگ استفاده کند.

فلیپه کالدرون، رئیس جمهور پیشین مکزیک، هواپیمای ویژه رئیس دولت را به قیمت ۲۱۸ میلیون دلار خریده بود.

قیمت روز این هواپیما بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواپیمای رییس جمهور بخت آزمایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، فروش بلیت مصاف فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و سامانه فروش بلیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

هواداران می‌توانند بلیت مسابقه را صرفاً از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه ننمایند.

هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۴۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت نمایند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079054

دیگر خبرها

  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • موشک چاله کن و بی‌بی‌سی فارسی؛ ماجرای یک راستی‌آزمایی
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد