Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@01:15:51 GMT

تولید نفت لیبی 181 هزار بشکه در روز افت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۳۷۲

تولید نفت لیبی 181 هزار بشکه در روز افت کرد

پول نیوز - شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد تولید نفت این کشور تا ۱۸۱۵۷۶ بشکه در روز کاهش یافته است.

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد تولید نفت این کشور تا 181576 بشکه در روز کاهش یافته است.

تولید نفت در لیبی از 18 ژانویه به خاطر بسته شدن بنادر و میادین نفتی آن توسط نیروهای طرفدار خلیفه حفتر رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه های قبیله ای وابسته به ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر پایانه های اصلی صادرات نفت این کشور را اشغال کرده و فعالیت در چندین میدان نفتی را متوقف ساخته اند.

 

شرکت ملی نفت لیبی بلافاصله پس از خبر بسته شدن این میادین نفتی وضعیت اضطراری اعلام کرده و هشدار داد این شرایط روزانه 55 میلیون دلار برای کشور هزینه خواهد داشت و باعث از دست رفتن 500 تا 800 هزار بشکه در روز خواهد شد.

تولید نفت لیبی قبل از بسته شدن میادین نفتی آن 1.2 میلیون بشکه در روز بود.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید نفت تولید نفت لیبی شرکت ملی نفت پول نیوز انرژی شرکت ملی نفت لیبی نفت این کشور میادین نفتی بشکه در روز تولید نفت بسته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۷.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اولین ماه بهار امسال 2 میلیون و 112 هزار و 331 تن کالای نفتی و 4 میلیون و 387 هزار و 290 تن کالای غیرنفتی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در فروردین ماه 5 میلیون و 407 هزار و 696 تن کالای نفتی، 5 میلیون و 616 هزار و 481 تن کالای غیرنفتی و مجموعا 11 میلیون و 24 هزار و 177 تن کالای نفتی و غیرنفتی بارگیری شده است.

همچنین 199 هزار و 962 TEU کانتینر در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال، معادل 199 هزار و 962 TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل 184 هزار و 100 TEU بود، رشد  8.6 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد