Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@19:08:48 GMT

حضور بازیگر مطرح سینما در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۰۴۴۱

حضور بازیگر مطرح سینما در جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری میزان- فرامرز قریبیان بازیگر مطرح سینما در هفتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که روز گذشته برگزار شد، حضور پیدا کرد. تاریخ انتشار: 09:54 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۳۷۸

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،فرامرز قریبیان، بازیگر و کارگردان معروف در نشست خبری فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در هفتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز قریبیان در نشست خبری پس از نمایش فیلم «خروج» در جشنواره فیلم فجر خبر خداحافظی‌اش از سینمای ایران را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

گفتنی است که فرامرز قریبیان (زاده ۲۷ آبان ۱۳۲۰ در خیابان ری تهران)، بازیگر و کارگردان ایرانی است و تاکنون سه بار در سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۷۱ و ۱۳۷۸ برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرامرز قریبیان جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر فرامرز قریبیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

بیشتر بخوانید: نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی کد خبر 846579 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران امین حیایی بیماری - بیمارستان چهره‌های مشهور الناز شاكردوست (بازیگر) ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟