Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی، فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: ثبت‌نام کاروان‌های راهیان‌نور دانشجویی دانشگاه‌های کردستان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شده و زمان اعزام این کاروان‌ها نیمه دوم اسفندماه تعیین شده است.

هژبری، مسئول اردویی، فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعزام کاروان‌های دانشجویی به راهیان نور گفت: ثبت نام دانشجویان و زائران اعزامی دانشگاه‌های کردستان به مناطق عملیاتی جنوب فقط و فقط از طریق سامانه rahnoor.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ir امکان پذیر است.
هژبری افزود: مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان باید دانشجویانی را که از طریق سایت بالا ثبت نام کرده اند را در سامانه noor.rahnoor.it تأیید کنند.
مسئول اردویی، فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان کردستان اضافه کرد: بر این اساس، مسئولیت عدم تأیید دانشجویان در سامانه مذکور بر عهده مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی است.
وی با بیان اینکه ثبت نام این کاروان‌های دانشجویی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب در استان کردستان آغاز شده است، اظهار کرد: برنامه ریزی شده، این کاروان‌های دانشجویی از نیمه دوم اسفندماه به این اردوی زیارتی اعزام شوند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور راهیان نور دانشجویی بسیج دانشجویی کردستان مناطق عملیاتی جنوب کاروان های دانشجویی مسئول اردویی راهیان نور نیمه دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند