Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار در خصوص گلایه های سهراب مردای ملی پوش وزنه برداری اصفهان گفت: نامه مرادی را به وزیر ورزش منعکس کردم و تلفن هم زدم. ایشان هم گفتند پیگیری می‌کنم. وظیفه من این بوده و آن را انجام داده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزی که سهراب مرادی بر روی سکو رفت تا مدال زرین خود را در ریو برگردن بیاویزد، کمک کرد تا ورزش استان اصفهان راه چندساله‌اش در پرورش قهرمانان المپیکی یک شبه طی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصفهان را صاحب نخستین مدال تاریخ خود در المپیک و آن هم از نوع خوش رنگ طلا کرد.

مرادی به ایران و اصفهان برگشت و مسئولان ورزش استان در کنار او حاضر شدند تا خیر مقدمی و خسته نباشیدی به او گفته باشد. پس عکسی گرفتند و گرد غبار فراموشی را به چهره سهراب اصفهان زدند. مرادی ماند و مسیر چهارساله‌ای که این بار هم قرار نبود با دوره قبلی فرقی کرده باشد. او باید این بار هم راه را تنهایی می‌رفت و با شرایط موجود می‌ساخت.

مدتی قبل بغض پسر سربه‌زیر ورزش استان ترکید و در مصاحبه‌ای مسئولان ورزشی استان را به باد انتقاد گرفت. مرادی در این زمینه گفت: "من بروم باز مدال بگیرم و دوستان بیایند پز آن را بدهند. اگر من دغدغه‌ای دارم برای آینده است. برای جوانانی که در سال‌های آینده می‌توانند چهره‌های پر افتخار ورزش ما شوند. چه کسی می‌گوید اصفهان هیچ استعدادی ندارد. چند تا استعداد می‌خواهید من به شما نشان بدهم که مورد بی توجهی قرار گرفته اند؟ من ورزشکار استان اصفهان هستم، اما راه اداره کل را بلد نیستم! چون اصلاً از من نخواسته‌اند که به آنجا بروم. هیچ وقت هم مسیرم به آنجا نیفتاده! من مملکتم را دوست دارم، استان و شهرم را دوست دارم، اما دلم می‌سوزد. دلم برای نسلی که بعد از من قرار است بیاید می‌سوزد.

او در آخر عباس رضایی استاندار اصفهان را نیز مورد خطاب قرارداد و خاطرنشان کرد: "آقای استاندار یا هر کسی که می‌تواند، کمک کند. این مملکت استعدادهای زیادی دارد که در حال نابود شدن هستند. لطفاً به ورزش اصفهان ورود کنید آقای استاندار."

آنچه وظیفه‌ام بود را انجام دادم و پیگیر حل مسئله مرادی هستم

در همین خصوص عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با درخواست سهراب مرادی از او برای ورود به مشکلات ورزشی استان، اظهار کرد: من چون متخصص ورزش نیستم، نامه این عزیز بزرگوار را به وزیر محترم ورزش منعکس کردم و تلفن هم زدم. ایشان هم گفتند پیگیری می‌کنم. وظیفه من این بوده و آن را انجام داده‌ام. همچنین پیگیر حل مسئله آقای مرادی هم هستم تا ببینیم درخواست‌شان چه بوده‌است.

وی افزود: حل این موضوع کار وزیر ورزش است. درواقع پیغام‌شان به من رسیده، من منعکس کردم و پیگیر هم هستم. وزیر ورزش گفت یک تیمی را می‌فرستم، آن‌ها بررسی می‌کنند و جواب‌شان را می‌دهند.

استاندار اصفهان در پایان نیز گفت: سلام من را هم به ایشان برسانید.

کد خبر 409462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان ورزش اصفهان سهراب مرادی المپیک وزیر ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منعکس کردم ورزش استان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای