Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان از آمادگی این حزب برای دادن رأی اعتماد به کابینه نخست وزیر مکلف این کشور در جلسه پارلمان خبر داد. وی در عین حال گفت که طرح ضد فلسطینی معامله قرن مرده متولد شده است و قابلیت حیات ندارد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به موضوع تشکیل دولت کشورش، اظهار کرد: بیانیه وزارتی، نقشه راه کاملا مناسبی برای پروژه نجات است که دولت باید روی آن کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله به این دولت رأی اعتماد خواهد داد، چراکه شایسته دادن این فرصت است و در آن افراد شایسته حضور دارند و آرمان‌هایی دارد.

وی افزود: ما خوب می‌دانیم که ۳۰ سال افول و انباشت بحران‌هایی که امروز به حالت انفجار رسیده‌اند، نمی‌تواند طی چند روز یا چند هفته برطرف شود، بنابراین باید منتظر بمانیم و به دولت فرصت دهیم.

این مقام لبنانی در ادامه تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم اقداماتی را برای تهیه و تصویب طرح‌های که به شکل اساسی به وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، گام بردارد تا ملت به برخی از دستاوردها به عنوان مقدمه‌ای در جهت یک دیدگاه راهبردی در کشور نگاه کنند.

قرار است که پارلمان لبنان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری بیانیه وزارتی دولت حسان دیاب، نخست‌وزیر مکلف این کشور را بررسی کرده و به کابینه پیشنهادی وی رأی اعتماد دهد.

نعیم قاسم در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به طرح به اصطلاح "صلح" دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن"، تأکید کرد: معامله قرن مرده متولد شده است و قابلیت حیات ندارد و به این دلیل برای مقابله با آن فریاد برمی‌آوریم تا نتایج و آثار منفی آن در سطوح فرهنگی و فکری را کاهش دهیم، چراکه در سطح عملی هیچ طرفی موافق این معامله نیست تا بتواند قابلیت حیات داشته باشد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره گفت: تنها راه حل، مقاومت است و برخی از سیگنال‌های صادر شده از داخل فلسطین، ازجمله زیرگیری با ماشین و کشتن صهیونیست‌ها بیانگرجهت صحیح رویارویی است.

وی ادامه داد: آمریکا سردمدار فتنه و اشغالگری است نه حامی صلح، آمریکا سردمدار ظلم و ستم در جهان است و هر جایی که این کشورحضور داشته باشد، مشکلات در آنجا ظهور می‌کنند و اوضاع آن پیچیده می‌شود. به همین دلیل ضروری می‌دانیم که مردم خطر آمریکای ظالم را درک کنند.

ترامپ اخیرا از طرح ضد فلسطینی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد؛ طرحی که در آن علاوه بر چشم پوشی نسبت به حق و حقوق قانونی و مشروع فلسطین امتیازات ویژه‌ای برای رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: معامله قرن مرده متولد شده معاون دبیرکل حزب الله لبنان قابلیت حیات رأی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی