Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: دیدار با خانواده شهدا، فجر آفرینان و جانبازان تا 22 اسفند به عنوان روز شهید ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: نهضت دیدار با جانبازان از اول دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است و سرکشی به این افراد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندار زنجان در سرکشی به شهرستان‌ها دیدارهایی با خانواده‌های شهدا دارد، خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان 75 درصد نیز جزو برنامه‌های این مقام اجرایی در زنجان است.

این مسئول ادامه داد: معاونین استاندار زنجان نیز دیدارهایی با خانواده شهدا انجام داده و از این خانواده‌ها دلجویی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به دیدار مدیران دستگاه‌‌های اجرایی با خانواده‌های شهدا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: این دیدارها نیز در قالب طرح دیدار با فجر آفرینان و جانبازان انجام می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در این دیدارها خانواده‌های دو شهیده در شهرستان‌ها مورد توجه هستند، بیان داشت: پس از سرکشی به این خانواده‌ها دیدارهای خانواده‌های یک شهیده و جانبازان با درصد پایین جانبازی نیز انجام می‌شود.

وی از معرفی شهدای انقلاب استان زنجان در قالب کتاب و مستند خبرداد و گفت: در دوران انقلاب استان زنجان 29 شهید و شهیده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان با تقدیم شهدای بسیاری مسیر پیروزی و ادامه روند انقلاب را تسریع بخشیده است، ادامه داد: سرکشی از این خانواده‌ها افتخاری برای مسئولان محسوب می‌شود که به صورت روتین در روزهای عادی و به صورت ویژه در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: نهضت دیدار با جانبازان نیز از سوی استاندار زنجان مطرح و تا کنون از بسیاری از این خانواده‌ها سرکشی شده است و ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار با جانبازان خانواده ها خانواده شهدا استاندار زنجان انجام می شود فجر آفرینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم گفت: جنگ با دولت استکبار امریکا در روحیه شهید دارا و رئیسی با شهادت طلبی همراه بود.

دریادار علی عظمایی افزود: در دوران جنگ دفاع مقدس دشمن در جنوب کشور نتوانست راه به جایی ببرد و زمین گیر شد و به لطف و توکل خدا تو دهنی محکمی به صدام و آمریکا زدیم.

بیشتر بخوانید: برگزاری یادواره شهدا در مدارس هرمزگان

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز پاسخ کوچکی به کج فهمی‌ها و دست درازی‌های دشمن به این کشور بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا روستای سرخاء و خانواده سه شهید مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند