Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@15:51:12 GMT

آغاز شمارش معکوس ساخت تقاطع غیرهمسطح

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۱۰۲۶

آغاز شمارش معکوس ساخت تقاطع غیرهمسطح

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: آبان ماه امسال خبری مبنی بر تغییر طراحی زیرگذر گیشا و عدم دسترسی به این خیابان در رسانه ها به نقل از معاون فنی و عمران شهرداری تهران منتشر و اعلام شد که دوربرگردان غیرهمسطح در بزرگراه شهید چمران ایجاد می شود تا شهروندان بتوانند از طریق این دوربرگردان وارد خیابان کوی نصر (گیشا) شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با گذشت ۳ ماه از اعلام این خبر، اتفاقی در محله رخ نداد و تنها کار اجرایی نصب بنری در بزرگراه شهید چمران بود. این موضوع باعث گلایه شهروندان و به ویژه ساکنان محله کوی نصر شد تا جاییکه دبیر شورایاری محله کوی نصر در جلسه اعضای شورایاری منطقه ۲  اعتراض اهالی را مطرح و خواستار پیگیری مدیران شهری شد. در پاسخ به این گلایه «محمدرضا کرمی» معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۲ گفت:« این پروژه توسط شهرداری تهران پیگیری می2شود و شهرداری منطقه فقط شرایط تجهیز کارگاه را مهیا کرده و اکنون بخشی از پارکینگ بوستان گفتگو به کارگاه ساخت پل روگذر اختصاص یافته است. از طرفی معاونت در حال شناسایی پیمانکار است. »

اما برای ساکنان محله کوی نصر (گیشا) زمان شروع و پایان پروژه اهمیت داشت. به همین دلیل سراغ «صفا صبوری دیلمی» معاون فنی و عمرانی شهردار تهران رفتیم. او با اعلام این خبر که به زودی عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح(جنوب به جنوب) بزرگراه شهید چمران شروع می شود افزود:«با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح علاوه بر فراهم شدن، مسیر تردد از باند جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران به باند شمال به جنوب این بزرگراه و دسترسی مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا هم ایجاد می شود. همچنین امکان دسترسی از مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد به خیابان گیشا هم تسهیل خواهد شد.»

ماکت محدوده پروژه زیرگذر گیشا و ساخت دوربرگردان

او اجرای این تقاطع غیرهمسطح را در راستای اصلاحات صورت گرفته در طرح اولیه پروژه احداث زیرگذر کوی نصر دانست و گفت:«پس از اصلاح  دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان گیشا و حذف مسیر ورودی زیرگذر به این معبر، طراحی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان گفتگو در دستور کار قرار گرفت تا به این ترتیب یک مسیر دسترسی اصولی از بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد به خیابان گیشا ایجاد شود. »

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای پروژه زیرگذر کوی نصر براساس طرح اولیه نه تنها کیفیت زندگی در خیابان گیشا را کاهش می‌داد بلکه به دلیل افزایش احتمال پس زدن ترافیک در مسیر زیرگذر تا بزرگراه‌های جلال آل احمد و شهید گمنام، بر مشکلات ترافیکی موجود در محل تقاطع اضافه می‌کرد.»

بر اساس طرح پیش بینی شده ،محل دوربرگردان از محدوده پارکینگ بوستان گفتگو بوده و پس از آن دسترسی شهروندان به خیابان گیشا از طریق پارکینگ بوستان و سپس خیابان جواد فاضل فراهم می شود.

کد خبر 482476 برچسب‌ها ترافیک - شهری طرح‌های عمرانی همشهری محله شهرداری منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری طرح های عمرانی همشهری محله شهرداری منطقه ۲ بزرگراه شهید چمران پارکینگ بوستان تقاطع غیرهمسطح خیابان گیشا بوستان گفتگو جلال آل احمد معاون فنی منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند