Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@11:46:17 GMT

فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های مطرح فولادی کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۱۱۸۲

به گزارش ایلنا،‌ آهنگران با اشاره به فلسفه ایجاد مناطق ویژه در کشور گفت: اساسا مناطق ویژه برای دو منظور تشکیل شده است. اولین هدف از ایجاد مناطق ویژه، محوریت تولید است و دیگری اینکه تولیدی که صورت می گیرد باید صادر ات محور باشد .

وی با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: تکلیفی که سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی از دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد، تجاری و صنعتی مناطق ویژه اقتصادی کشور خواسته است بحث توسعه صادرات هست؛ لذا اگر موانعی هم وجود دارد، باید مدیران واحدهای صفی ما در کشور به ستاد اعلام نمایند و ما وظیفه داریم این موانع را رفع و راه را برای صادر کننده هموار کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فلسفه فولاد مناطق آزاد هرمزگان برنامه ریزی مناطق ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان، طبق این هشدار طی ساعاتی از بعد از ظهر. شب سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه شاهد تقویت بارش‌های همرفتی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

این سامانه تا اواخر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در استان فعال خواهد بود.

رعد و برق، رگبار باران، تگرگ و گرد و خاک از اثرات این سامانه است از این رو توصیه شده است که مردم هوشیاری خود را در مواقع بارندگی حفظ کنند.

بر اساس این اطلاعیه بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن رودخانه‌های فصلی، وقوع صاعقه، خیزش گرد و خاک و تندباد لحظه‌ای، خسارت به سازه‌های سبک و احتمال تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

توصیه می‌شود در ایام فوق‌الذکر از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود و استحکام سازه‌های سبک و کارهای پیشگیرانه برای خسارت به محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود و تمهیدات لازم در نوار ساحلی و بنادر مرکزی استان اندیشیده شود.

کد خبر 6085822

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد