Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:49:23 GMT

ماجرای محرومیت ملی پوش امید از سوی مهاجری

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۱۴۰۸

ماجرای محرومیت ملی پوش امید از سوی مهاجری

به دنبال شکست خانگی تیم نساجی در برابر شاهین شهرداری بوشهر بر اساس اعلام کانال رسمی این باشگاه علی شجاعی به دلیل عملکرد ضعیف فنی و هم چنین عدم رعایت مسایل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار این خبر از سوی کانال رسمی باشگاه؛ رسانه ها به سرعت آن را منتشر کردند در حالی که دقایقی بعد کانال رسمی باشگاه کلمه عملکرد ضعیف فنی را از خبر حذف کرد و تنها به این موضوع اشاره کرد که علی شجاعی به دلیل عدم رعایت مسایل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واقعیت ماجرا چیست؟ رضا مهاجری در جریان بازی به دلیل انتظاراتی که از علی شجاعی داشت و این بازیکن نتوانست انتظارات را بر آورده سازد او را تعویض کرد اما دلیل اصلی تصمیم رضا مهاجری این بود که علی شجاعی در یک صحنه بعد از تعویض به نشانه اعتراض به عملکرد داور وارد زمین شد و با داور بحث کرد که سرپرست و دیگر اعضای باشگاه با ورود سریع به زمین مانع از ادامه ی بحث او با داور شدند که به هر صورت این رفتار ممکن است مشکلاتی را برای این بازیکن ایجاد کند.

 

سرمربی تیم نساجی در پایان بازی از عملکرد کل تیمش ناراضی بود تا جایی که گفت ما به خودمان باختیم و نه شاهین. او این را هم گفت:« اسم، بازی نمی‌آورد. اسم بزرگ باید از اعتبار خودش دفاع کند و بچه‌های ما اعتبار خودشان و همه ما را زیر سوال می‌برند. باید فیلم بازی را نگاه کنیم. حتی شاید سه چهار بازیکن را کنار بگذاریم و ما محکوم به بازگشت هستیم. توانش را هم داریم و برمی‌گردیم؛ انگیزه یک بحث است و تمرکز بحث دیگر. ما اگر مقابل شاهین انگیزه نداشتیم گل اول را نمی‌زدیم. بچه‌های ما امروز تلاش کردند ولی تلاش‌مان آن انگیزه و دقت لازم را نداشت. ضربات‌مان به چارچوب ننشست. شاهین موقعیت گل نداشت و شاهین ما را نبرد ما خودمان باختیم. با اینکه شاهین بازیکنان سرعتی، سرزن و خلاقی دارد ولی ما موقعیتی به آنها ندادیم ولی نباید توپی عرض دروازه ما را طی کند و از پنج شش بازیکن بگذرد، بلوکه هم شود و باز گل بخوریم.»

 

سرمربی تیم نساجی بر این باور است اگر دراین برهه از زمان با علی شجاعی برخورد نکند تداوم این رفتارها ممکن است برای او دردسرساز باشد. بازیکنان تیم نساجی بر این باور بودند در صحنه ای که حسین ماهینی پای خود را بالا آورد پایش به بازیکن حریف نخورد و داور نباید به سود شاهین پنالتی اعلام می کرد و از سویی می گفتند بازیکن حریف در صحنه ای که به روی نوید عاشوری خطا کرد باید اخراج می شد. در پایان بازی هم چنین رضا مهاجری از داوری بازی گلایه کرد اما گفت علت باخت ما عملکرد ضعیف خودمان بود نه داوری.

 

علی شجاعی بازیکن تیم امید به طور حتم از روی عرق به پیراهن نساجی و شاید هم عصبانیت به خاطر اینکه نتوانست در بازی با شاهین آن فوتبال همیشگی خود را بازی کند به داور معترض شد که البته این یک اشتباه بزرگ است. او در فصل جاری به دفعات برای تیم نساجی ارایه گر بازی های خوب بود و گل های حساسی را هم برای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند.

علی شجاعی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی شجاعی نساجی مازندران عملکرد ضعیف رضا مهاجری کانال رسمی تیم نساجی علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، هوادار و پیکان در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداری‌ها اگرچه در پایان بازی یک امتیاز به دست آوردند اما حسرت نگرفتن سه امتیاز کامل بازی را می‌خورند چراکه با دو گل از حریف پیش بودند‌.

شاگردان شجاعی ابتدا با گل‌های سفیدچغایی و شاکری پیش افتادند اما در نیمه اول اختلاف توسط محمدحسین اسلامی به حداقل رسید و در واپسین دقایق بازی ابوالفضل زمانی کار را مساوی کرد.

هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان هم‌اتیاز با پیکان به کار خود در جدول حساس لیگ ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)