Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا که در ابتدا میزبانی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را از ایران گرفت اما پس از تهدید باشگاه‌های ایرانی به کناره‌گیری از لیگ آسیا و هم‌چنین مذاکره هیات ایرانی با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که میزبانی در دور برگشت با تیم‌های ایرانی است، باردیگر در تازه‌ترین برنامه اعلامی‌اش بر بلاتکلیف بودن میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو اعلامیه سابق خود تاکید کرده بود که میزبانی ایرانی‌ها در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا منوط به تایید و بررسی شرایط امنیتی است که این مهم پس از اعتراض ایران، از اطلاعیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف و اعلام شد که میزبانی تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی به ایران برگردانده شده و بر این اساس ۴ تیم ایرانی در مرحله گروهی در ۳ بازی نخست خود به عنوان مهمان به مصاف حریفان‌شان خواهند رفت و در ۳ بازی برگشت بدون هیچ پیش شرطی میزبان خواهند بود. 

اما در تازه‌ترین اتفاق AFC باردیگر اعلام کرده که میزبانی ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست. 

برنامه بازی‌های پرسپولیس و نامشخص بودن میزبانی در بازی‌های برگشت

در شماره جدید مجله لیگ قهرمانان آسیا که به تاریخ جمعه ۷ فوریه (۱۸ بهمن) منتشر شده، برنامه بازی‌های تمامی تیم های حاضر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده که در جلوی نام مکان دیدارهای برگشت تیم‌های ایرانی مجددا اعلام شده که مکان برگزاری این دیدار مشخص نیست و بعدا تایید و اعلام خواهد شد.

در این برنامه لحاظ شده که تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی در ۳ بازی نخست مهمان هستند ولی در ۳ بازی برگشت مکان برگزاری بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام با مخفف انگلیسی TBC مشخص شده که به معنای  (to be confirmed) - تایید خواهد شد - است.

این درحالی است که مقامات ایرانی همواره تاکید دارند که در توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های ایرانی بدون هیچ پیش شرطی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان خواهند بود.

منبع: الف

کلیدواژه: برگشت لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرانی در مرحله گروهی میزبانی ایرانی ها تیم های ایرانی دور برگشت لیگ آسیا اعلام ۳ بازی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد

بارش شدید باران، دیدار العین و الهلال را به تعویق انداخت!

طرفداری | دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران به تعویق افتاد.

این دیدار که قرار بود امشب (سه‌شنبه 16 فروردین) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار شود، به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی در روزهای آینده و با شرایط مساعد جوی برگزار خواهد شد.

تیم‌های العین و الهلال در این مرحله برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد