Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@06:15:07 GMT

تحریک احساسات کارگران در آستانه انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۵۱۵

تحریک احساسات کارگران در آستانه انتخابات

موضوع واگذاری شرکتهای دولتی و اجرای اصل 44 قانون اساسی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، موضوع واگذاری شرکتهای دولتی و اجرای اصل 44 قانون اساسی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی اما و اگرها و باید و نبایدها مختلفی مطرح شده است و در این مسیر شاهد فراز و نشیب هایی در برخی واگذاری‌ها بوده‌ایم و برخی اتفاقات نیز  در برخی مجموعه ها مانند هپکو، آذرآب و هفت تپه نیز رخ داده است. واقعیت این است که تصدی بخش خصوصی در برخی از این واگذاری ها آن طوری که باید توقعات را بر آورده نکرده و در نتیجه موجب بروز اعتراض کارگران این مجموعه ها شده که این موضوع مورد توجه معاندین نظام نیز قرار گرفته است. فلذا اقدامات حمایتی و پیشگیرانه از هر زمان دیگری ضروری تر به نظر می‌رسد.

اما در این راستا بنگاه‌های واگذار شده‌ای نیز هستند که پس از واگذاری با رشد روزافزون روبرو بوده‌اند و شرایط آنها همواره با پیشرفت روبرو بوده است.

اخیرا خبرگزاری ایلنا که مدعی حمایت از حقوق کارگران نیز هست در مطلبی از تجمع کارگران شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس خبر داده و مدعی شده که تجمع کنندگان خواستار بازگشت شرکت به بخش دولتی هستند، این در حالی است  که با بررسی‌های صورت گرفته صورتهای مالی و اخبار منتشر شده سازمان بورس اوراق بهادار و مقایسه آن با گذشته به خوبی هویداست که اکثر مشکلات کلی این شرکت مرتفع شده و این مجموعه حمل و نقلی  با روند خوب و مناسب نسبت به گذشته در حال خدمات رسانی است.

در حال حاضر این سوال مطرح است که خبرگزاری ایلنا که از قضا وابسته به خانه کارگر هم هست با چه هدفی بدون توجه به سیاستهای کلی اصل 44 در حال تحریک احساسات کارگران در آستانه انتخابات است.

همچنین این سوال مطرح است که چه کسانی به دنبال عدم پیشرفت و زمین خوردن یک مجموعه مهم اقتصادی که حمل کالای اساسی را بر عهده دارد می باشند چرا که براساس مستندات موجود این شرکت روند رو به رشدی را طی میکند.

منبع:افکار نیوز

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات واگذاری شرکتهای دولتی اجرای اصل 44 قانون واگذاری شرکتهای دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ خلیج فارس گفت: روز ۵ اردیبهشت روز بزرگی برای ورزش کشور بود و فصل جدید را بعد از انقلاب برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم رقم زد.   وی ادامه داد: من از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصاد و ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم آنها مشقت‌های فراوان بابت این انتقال را متحمل شده ماند تا توانستند این روز بزرگ را رقم بزنند و همچنین از آقای علی عسگری و مجموعه پتروشیمی و دوستانشان بابت پیشنهاد خرید استقلال تشکر می‌ کنم. چرا که نشان‌های تجاری بزرگ استقلال و خلیج فارس کنار هم قرار گرفتند و امیدوارم بتوانند همکاری خوبی با هم داشته باشند تا استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان برای سومین قهرمانی به میدان برود.   وی در مورد مدیریت در استقلال گفت: حق طبیعی سهامداران جدید است که تغییراتی را در مجموعه به ویژه در هیئت مدیره و بخش مدیریتی داشته باشند، اما هنوز زود در است در مورد آینده حرف وبزنیم امروز باید از این لذت استفاده کنیم و و من چه باشم چه نباشم نمی‌توانید تصور کنید از این واگذاری چقدر خوشحال هستم و مطمئن هستم اثرات این واگذاری بعد‌ها مشخص خواهد شد.   وی در پایان گفت: به نظرم در مورد حق امضاء و ... هیجانات را کنترل کنیم امروز روز لذت بردن و شادی برای این اتفاق بزرگ است و در آینده باید دید برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس برای استقلال چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است