Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:52:29 GMT

افتتاح همزمان ۲۰ پروژه‌ آب و فاضلاب شهری گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۹۴۶

به گزارش ایلنا از آستارا، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور ارسلان زارع، ۲۰ پروژه‌ آب و فاضلاب شهری استان با هزینه ۲۴۵ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال به صورت همزمان در شهرستان آستارا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها شامل احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای ۲.۸ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب کوی معلولین رشت به همراه نصب ۲۹۵ فقره انشعاب فاضلاب، احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب نخودچر رشت با نصب هزار و ۶۹۰ فقره انشعاب، توسعه شبکه آب مناطق مختلف رشت بطول پنج هزار متر، توسعه شبکه آب در منطقه توتدار رشت بطول هزار و ۱۰۰ متر، احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده پارک ساحلی انزلی و اجرای ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸ کیلومتر شبکه فاضلاب تحت فشار، احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده پارک اختر کاویان انزلی و اجرای یک کیلومتر شبکه فاضلاب تحت فشار، توسعه شبکه آب بازار ماهی فروشان انزلی بطول ۵۶۰ متر، توسعه شبکه آب مسکن مهر انزلی بطول ۲۵۰ متر، خرید، نصب و راه‌اندازی راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر ۷۶ واحدی سیاهکل، فاز اول اصلاح خط انتقال و بهسازی چشمه های دیلمان بطول ۲ هزار و ۶۰۰ متر، محصور سازی چاه ها و مخازن ذخیره دیلمان، احداث ایستگاه پمپاژ آلیزه رودبار، توسعه شبکه آب در سطح شهرستان رودبار بطول دو هزار متر، اصلاح شبکه آب در سطح شهرستان رودبار بطول هزار و ۶۰۶ متر، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور در جیرنده رودبار، تجهیز و راه اندازی چاه شماره ۷ رودبار و نصب و راه اندازی تابلو برق در لوشان و جیرنده رودبار، اجرای رینگ دور شهر آستارا بطول ۵ هزار و ۵۰۰ متر و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در املش است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب برق مسکن مهر گیلان شبکه نصب و راه اندازی توسعه شبکه آب کیلومتر شبکه شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، گفت: ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، تملک اراضی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار هزینه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا صفاری، اظهار داشت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از 40 پروژه عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای اجرای پروژه‌های تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز 4 و 5 شهرک صنعتی کاسین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز 5 شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و غیره را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان، گفت: پارسال حدود 6000 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سمپاشی باغ‌های رودبار علیه ملخ مراکشی
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد