Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئولین و روسای ادارات خوی امروز از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و در جهت پی گیری و مرتفع شدن این مشکلات دستورات لازم را برای حل مشکلات مردمی ابلاغ نمودند.   سید محمد عابدی فرماندار خوی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: ما در قبال مردم وظیفه بسیارداریم و هر چقدر که مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنندکم کردند ونباید درب اتاق مسئولان به روی مردم بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اواظهارداشت: امروز دراین دیدار چهره به چهره، روسا یا نمایندگان ۶۰ اداره و سازمان حضور داشتند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.   عابدی افزود: بیشتر مراجعه کنندگان مربوط به اشتغال جوانان بیکار، بیمه تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، مشکلات ضمانت وام‌های بانکی، خدمات شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس ۱۱۰، مشکلات مربوط به انشعاب‌های آب و فاضلاب، برق و گاز، جهاد کشاورزی و مشکلات روستایی بودند.   وی تاکید کرد: مسئولین مربوطه دستورات و راهنمایی‌های لازم را برای حل مشکلات مردم صادر کردند.   فرماندار خوی با بیان اینکه مسئولین ادارات در سیستم عملکردی خودشان قانون و مقررات خاص خود را دارند گفت: همه مسئولین ادارات مصمم هستند تا مشکلات مردم را به نحو احسن حل نمایند تا رضایت عامه مردم از دولت مردان نظام جمهوری اسلامی بدست آید.   انتهای پیام/ن.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان مشکلات مردم برای حل مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مسئولان هلال احمر ، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت چهره به چهره مشکلات مردم این روستا را بررسی کردند.
حجه الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت در این نشست گفت: با همکاری و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان، می‌توان توان و ظرفیت این دستگاه‌ها را در کنار هم قرار داد تا از مشکلات اساسی جامعه هدف کاسته شود.
در پایان این جلسه تعداد ۲۸ بسته معیشتی به خانوار‌های کم برخوردار این روستا اهدا شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است
  • شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد