Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ارغوانی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز به ویژه تا بعد از ظهر وزش باد به نسبت شدید و شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت که انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه تمهیدات ویژه در نظر بگیرند.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما از روز یکشنبه بیان کرد: روز دوشنبه و بامداد سه‌شنبه بارش برف و باران خواهیم داشت که در مناطق کوهستانی به صورت برف و در دشت‌ها مخلوط برف و باران پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره هواشناسی کاشان اضافه کرد: این سامانه بارشی از اواخر سه‌شنبه از منطقه خارج می‌شود و شرایط روز چهارشنبه با افزایش دما و پایداری جوی همراه خواهد بود.

به گفته وی، احتمال کاهش دمای هوا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق دشتی تا منفی ۶ درجه سانتی‌گراد و در مناطق کوهستانی تا منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارغوانی با اشاره به لزوم توجه شهروندان به موضوع صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از کشاورزان منطقه خواست تا توصیه‌های مرتبط با این شرایط جوی را مد نظر قرار دهند.

دمای هوای کنونی کاشان ۲۰ دجه سانتی‌گراد و وزش باد در نقاطی با سرعت بیش از ۱۱ کیلومتر بر ساعت آغاز شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان اصفهان بارش برف و باران صرفه جویی در مصرف مد وزش باد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سانتی گراد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود

یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با پیش‌بینی جوی پایدار و آرام برای روز‌های آینده در استان، گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس‌تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند. 

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: امروز تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • افزایش دما و ورزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • بارش‌های خفیف و پراکنده در لرستان