Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:49:57 GMT

امسال حدود ۴۵ تن موادمخدر در فارس کشف شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۲۴۹

امسال حدود ۴۵ تن موادمخدر در فارس کشف شده است

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۵ هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر در فارس کشف شده است.

سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه ۱۹ بهمن در مراسم امحاء ۱۳ تن مواد مخدر غیردارویی در شیراز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نقاط مختلف فارس کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: ماموران جان برکف پلیس در فارس بیش از ۱۴ هزار متهم مرتبط با قاچاق، نگهداری و حمل موادمخدر را دستگیر کرده و به مقام قضایی ارجاع داده است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر محسوب می‎شود، افزود: در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر اقداماتی نظیر؛ انسداد بیش از پیش مرزها، برخورد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر و از همه مهمتر فرهنگ سازی و مشارکت مردم انجام شده است.

حبیبی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی قدم به چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود گذاشت، گفت: دشمنان این مرزو بوم به بهانه های مختلف قصد داشتند این انقلاب را با مشکل مواجه کنند و یکی از این بهانه‌ها موضوع مواد مخدر و انتشار آن در بین افراد جامعه به ویژه جوانان است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳ هزار شهید و بالای ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی فارس دهه مبارک فجر مواد مخدر فرمانده انتظامی فارس کشف شده مواد مخدر استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته