Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر قطعی و اختلال اینترنت برخی اپراتور‌های همراه و ثابت به مدت یک ساعت، سجاد بنابی نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار پستی در حساب توییتری خود علت این قطعی را حمله منع سرویس توزیع شده معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد بنابی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«در ساعت ١١:۴۴ امروز به دلیل حمله منع سرویس توزیع شده، اینترنت برخی اپراتورهای همراه و ثابت برای مدت یک ساعت با اختلال مواجه شد که با مداخله سپر دژفا و تلاش همکاران شرکت زیرساخت‌ این ارتباطات هم‌اکنون عادی شده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات اینترنت قطعی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت

وزیر ارتباطات گفت: ما به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در باره افزایش سرعت اینترنت گفت: بارها گفتم که در شهرهایی که فیبر نوری راه اندازی می شود، مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صدبرابر سرعت موجود افزایش پیدا می کند، پس به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.

وی افزود: این آروزی ماست و برای آن تلاش می کنیم و ان شاءالله طبق قانون برنامه هفتم توسعه تا پایان برنامه باید همه ساختمان های کشور از طریق فیبر نوری متصل شوند و ان شاء الله آن روز روزی است که همه افزایش صد برابری سرعت را احساس خواهند کرد.

 ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • توضیحات مداح قمی پس از حمله عجیب به علی پروین و حسن روشن
  • توضیحات دادستان در خصوص قتل ۲ نفر در یاسوج
  • عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان