Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:15:42 GMT

سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۶۷۶

سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شد

مدیرعامل گروه مپنا گفت: امروز ماشین‌آلات تولید مپنا با سیستم‌های کنترلی ساخت داخل عرضه می شوند و می توان گفت که سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شده است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا در مراسم امضای قرارداد طرح بهبود بازیافت، افزایش تولید و بهره‌برداری از میدان‌های پارسی و پرنج، اظهار داشت: مپنا در زمینه حفاری‌های پیشرفته نفتی ورود کرده و در آینده، خبرهای خوبی در این زمینه اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در خصوص توسعه میدان نفتی دانان، کار شروع شده و حفاری در اولین چاه را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در زمان موثر کار را به انجام برسانیم.

مدیرعامل گروه مپنا خاطرنشان کرد: امروز در تولید توربوکمپرسورها در وضعیتی هستیم که به جرآت می توان گفت نسبت به گذشته، وضعیت متفاوتی داریم و پیشرفت‌های ارزنده‌ای در این زمینه داشته‌ایم و در آینده نزدیک خبر از تولید کمپرسوری متفاوت در صنعت نفت می دهیم که در نوع خود، بی‌نظیر است و این موفقیت از مسیر تحقیق و توسعه در داخل کشور حاصل شده است.

علی آبادی با اشاره به موفقیت‌های گذشته در زمینه سیستم‌های کنترلی نیروگاهی ساخت داخل که جای سیستم‌های کنترلی خارجی را گرفت، گفت: همین موفقیت را در صنعت نفت و بخش پالایش دنبال می کنیم و امروز ماشین‌آلات تولید مپنا با سیستم‌های کنترلی ساخت داخل عرضه می شوند و می توان گفت که سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شده است.

پنجمین قرارداد IPC امضا شد

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پالایشگاه‌های ایران نیروگاه‌های ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایشگاه های ایران نیروگاه های ایران مدیرعامل گروه مپنا توان گفت ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 

حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: با توجه به شعار سال در خصوص تولید، باید برنامه ریزی در زمینه جهش تولید انجام شود. سیاست سازمان غذا و دارو حمایت از تولید داخلی خواهد بود و این کار بدون مشارکت ذینفعان نتیجه مطلوبی نمی‌دهد. 

وی بیان کرد: برای انجام برون سپاری باید یکسری اقدامات را انجام بدهیم. عدم تعارض منافع یکی از اصول نظارت است. 

محمدی ادامه داد: الکترونیکی شدن فرآیندها باید انجام شود اکنون تمام کارها در اتوماسیون بارگذاری شده است. منع واردات کالاهای داخلی همچنان پا بر جا است. 

وی ادامه داد: توسعه صادرات یکی از برنامه های سازمان غذا و دارو است. 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی به خود کفایی رسیده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند