Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:48:36 GMT

سالن ورزشی روستای بانوج داراب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۰۳۵

سالن ورزشی روستای بانوج داراب افتتاح شد

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ، استاندار فارس سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای بانوج شهرستان داراب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی و با حضورحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، عنایت الله رحیمی استاندار فارس، رضا انصاری نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، فرماندار، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تنی چند از مدیران ، مسوولان نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان ، ورزش دوستان و علاقمندان به ورزش صبح روز شنبه ١٩ بهمن ماه سالن چند منظوره ورزشی روستای بانوج از توابع شهرستان داراب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی احداث گردیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزشی افتتاح سالن داراب افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس