Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و حاکمیت هوای سرد زمستانی توام با وزش باد در استان شاهد اوج بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهیم بود. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سیاوش محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردبیل اظهار داشت: با توجه به شدت بارش‌ها و حاکمیت هوای سرد زمستانی توام با وزش باد در استان شاهد اوج بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعات اولیه امروز شنبه 19 بهمن‌ماه با ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه و کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دما بارش باران توام با وزش باد تند گاهی به‌صورت رگبار در سطح استان اردبیل آغاز شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در اغلب مناطق استان اردبیل بارش برف توام با هوای سرد زمستانی انتظار می‌رود، البته در برخی مناطق به‌ویژه در جنوب استان تا حوالی ظهر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه تداوم می‌یابد اما سردی هوا تا آخر هفته در سطح استان اردبیل ماندگار خواهد بود.

هواشناسی ایران 98/11/19|بارش سنگین برف تا سه‌شنبه/کاهش 15درجه‌ای دماهواشناسی ایران 98/11/18|آغاز بارش برف و باران و کاهش 15 درجه ای دماهواشناسی ایران 98/11/17| برف و باران کشور را فرا می گیر

محمدی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته وزش باد به‌ویژه در مناطق مرکزی به‌صورت تند تا شدید تداوم داشته و در شهرستان مشگین‌شهر سرعت وزش باد به 133 کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت باد در شهرستان گرمی به 108 کیلومتر و شهرستان اردبیل به 86 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی افزود: اجتناب از صعود به قله‌های مرتفع، توقف عملیات بتن‌ریزی، مدیریت توزیع حامل‌های انرژی، نمک‌پاشی و محلول پاشی معابر شهری و محورهای مواصلاتی و تنظیم دمای انبارها، گلخانه‌ها و مراکز دامداری و مرغداری‌ها در این مدت توصیه می‌شود.

انتهای‌پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یکشنبه و دوشنبه هواشناسی ایران 98 11 استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات