Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:11:19 GMT

قطار افتتاح های دهه فجر به مرکز استان رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۶۹۹

قطار افتتاح های دهه فجر به مرکز استان رسید

با حضور استاندار زنجان در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر 334 طرح عمرانی بطور همزمان در زنجان افتتاح شد و برای افتتاح این تعداد طرح عمرانی 2هزارو332 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی امروز کلید 24 واحد مسکونی ساخت بنیاد مسکن در شهرک شهدا را به خانواده های آنان تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور فتح الله حقیقی ساخت 700 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در منطقه مسکونی گلشهر زنجان آغاز و هتل آپارتمان رونیکا در شهرک انصاریه مرکز استان افتتاح شد.

از دیگر برنامه های امروز استاندار در زنجان افتتاح 127 طرح اقتصادی با 21هزارو430 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری بود که با بهره برداری از این طرحها برای نزدیک به 4هزار نفر شغل ایجاد می شود.

بهره برداری از گارگاه تولیدی مس و صنایع دستی مسی در روستای ذاکر، افتتاح طرح تولید کنجاله زیتون سازگار با محیط زیست، افتتاح طرح فراوری و بسته بندی زیتون، افتتاح طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری و افتتاح مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی با حضور معاون وزیر کشاورزی و بهره برداری از واحد بافندگی شرکت نیک ریس از جمله این طرحها بود.

استاندار زنجان در افتتاح این طرح ها گفت: با ایجاد کمیته رصد اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش کرده ایم ضمن حفظ تعداد شاغلان در واحدهای تولیدی، با راه اندازی مجدد واحدهایی که به عللی تعطیل شده بودند به اشتغال رونق دهیم و طبق آمارها تعداد بیمه شدگان اجباری امسال در مقایسه با پارسال روند افزایش داشته است.

فتح الله حقیقی امروز همچنین با خانواده شهید داوود مرادخانی از شهدای مدافع حرم استان زنجان دیدار کرد.

فتح الله حقیقی در این دیدار ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم که با توکل بر خداوند در برابر شقی ترین دشمنان ایستادند تا به حریم ولایت آسیبی وارد نشود.

مقام عالی دولت در استان همچنین با دو خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات ایشان صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هشتمین روز ایام الله دهه فجر قطار افتتاح بهره برداری فتح الله حقیقی افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، به مناسبت هفته سلامت، سه مرکز جامع سلامت خانواده در همدان با حضور مسئولین استانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

محمد ربیع یگانه، در مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت خانواده امام سجاد(ع)، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلام امام سجاد(ع) در سال ۱۴۰۳ و امروز کلنگ زنی شد که عرصه آن سه هزار و ۵۰۰ متر و اعیان این مرکز یک هزار مترمربع خواهد بود.

سرپرست مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه این مرکز ۱۹ هزار و ۲۶۱ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود: این مرکز در چهار طبقه احداث خواهد شد و محل تامین اعتبار آن از سفر ریاست جمهور، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعتبار مورد نیاز ۳۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت، بیان کرد: این مرکز از سال ۱۳۹۶ شروع و در اسفند ۱۴۰۲ به متراژ یک هزار ۵۰۰ متر مربع عرصه و ۶۰۰ متر مربع اعیان با جمعیت تحت پوشش ۲۰ هزار نفر به پایان رسید.

ربیع یگانه با اشاره به اینکه برای مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد سلطانی صحت مبلغ ۱۱ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتیار هزینه شده توسط خیر نیک اندیش زنده یاد نعمت الله سلطانی صحت پرداخت و مابقی از سفر ریاست جمهوری، منابع انسانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت همدان همچنین در آیین افتتاحیه مرکز سراج همدان، عنوان کرد: سال شروع ساخت این مرکز در سال ۱۴۰۳ بوده و بیماران دارای اختلال روانپزشکی شهرستان همدان را تحت هدف خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز سراج همدان ۵ الی ۷ نفر پرسنل دارد، اظهار داشت: هزینه ساخت این مرکز دو میلیارد تومان و هزینه تجهیزات ۷۰۰میلیون تومان می باشد که از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان تامین اعتیار شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان