Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران ظهر امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران مجید عبدالهی در نوشهر ۴ پروژه آب شهری و روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مجید عبدالهی در آیین افتتاح چندین پروژه در نوشهر ضمن قدردانی از حمایت دستگاه‌ها و مردم در اجرای پروژه‌های آبرسانی اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۳ پروژه مهم در حوزه روستایی به بهره‌برداری رسیده است که از این تعداد ۱۱ پروژه تک روستایی و ۲ روستا به صورت مجتمعی بوده است که ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه مجموعه هزینه این ۱۳ پروژه حدود ۲۷ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۲۶ روستا تحت پوشش قرار می‌گیرد. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت:  قرار است با حضور وزیر ۳۰ روستای دیگر به این ۲۶ روستا اضافه شود و مجموع  اعتبار به ۵۲ میلیارد تومان می‌رسد. 
عبدالهی با بیان اینکه  از سال ۹۲ تاکنون در ۶۱۷ روستای مازندران پروژه های آب به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۳۵۰۰ کیلومتر خط انتقال انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت حفر و تجهیز ۹۰ حلقه چاه و ۸۰ دهنه چشمه،۲۱۲ ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید، بیان کرد: در آب و فاضلاب روستایی ۱۳۴۹ کیلومتراصلاح شبکه و خطوط انتقال انجام شد.
به گزارش ایسنا، امروز با حضور مدیر عامل فاضلاب مازندران، آزمایشگاه آب امور آب و فاضلاب نوشهر با اعتبار یک میلیارد ریال، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری در خیابانهای فردوسی شمالی تا سلطان محمدی به طول دو کیلومتر و جمعیت ۷۰۰ خانوار با هزینه ۲۲ میلیارد ریال،برق رسانی به چشمه اسپی او با هزینه ۶ میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه عمیق در روستای خیرودکنار بخش مرکزی نوشهر با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهره برداری رسید میلیارد تومان میلیارد ریال آب و فاضلاب مدیر عامل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد

ایسنا/لرستان منتخب مردم دورود در مجلس دوازدهم گفت: کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

روح‌الله لک علی‌آبادی با همراهی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه‌های عمومی لرستان عصر چهارشنبه از روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود بازدید کردند.

لک علی‌آبادی در حاشیه این بازدید حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی لرستان را به منظور بازدید از روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود را نشان از عزم راسخ به منظور تکمیل این طرح دانست و افزود: همه تلاش مجموعه استان و شهرستان این است که کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد و ما نیز کمک‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، بیان کرد: در صورت بهره‌برداری این کتابخانه با بهترین امکانات تجهیز خواهد شد و در اختیار مردم شریف دورود قرار خواهد گرفت و این نوید را به مردم و جوانان می‌دهیم در این مکان اتفاقات خوب فرهنگی خواهد افتاد.

۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این بازدید با اشاره به اینکه در لرستان ۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در دست ساخت است، افزود: کتابخانه درجه یک شهرستان دورود یکی از این پروژه‌هاست که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل این ۱۰ پروژه در استان متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزارمتر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به قول مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و اداره کل ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها گفت: امیدواریم این کتابخانه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی لرستان

سیدسجاد راستخانه با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد، بیان کرد: در حال حاضر تعداد اعضای کتابخانه‌های لرستان ۴۰ هزار نفر است.

تقویت برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز  گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود پیوست‌های فرهنگی شهرستان تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در این شهر تقویت می‌شود مطالبه‌گری در این زمینه ما را برای گسترش برنامه‌ها ترغیب خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد