Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​علت اختلال امروز اینترنت حمله منع سرویس توزیع شده، اعلام شد.


از قبل ساعت ۱۲ امروز ، اینترنت در کشور دچار اختلال شده به خصوص اینترنت بین‌الملل و بیشترین اختلال مربوط به اپراتورهای ثابت بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، درباره علت این موضوع از سوی سجاد بنابی - عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت - در حساب توییترش اعلام شد که در ساعت ١١:۴۴ امروز به دلیل حمله منع سرویس توزیع شده، اینترنت برخی اپراتورهای همراه و ثابت برای مدت یک ساعت با اختلال مواجه شد که با مداخله سپر دژفا و تلاش همکاران شرکت زیرساخت‌ این ارتباطات هم‌اکنون عادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که برخی از کاربران اظهار می‌کنند که این اختلال همچنان وجود دارد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اختلال اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان

به گزارش خبرآنلاین، در گزارش اسپیدتست برای ماه مارس 2024، میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا نسبت به گزارش قبلی افزایش یافته. میانگین سرعت اینترنت موبایل جهان از 51.17 مگابیت بر ثانیه، به 52.98 مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از 92.42 مگابیت بر ثانیه، به 93.28 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان، مارس 2024

سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

طبق گزارش اسپیدتست برای مارس 2024، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان افزایش یافته است. سرعت اینترنت ثابت در ماه مارس در ایران به 13.78 مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به گزارش قبلی با سرعت 13.53 مگابیت بر ثانیه، کمی افزایش را تجربه کرده است. با وجود این افزایش سرعت، رتبه کشورمان تغییری نکرده و همچنان در رتبه 156ام جهان قرار داریم.

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران، مارس 2024

سرعت اینترنت موبایل ایران در جدیدترین گزارش اسپیدتست افزایش داشته و از 34.71 مگابیت بر ثانیه در فوریه 2024، به 36.16 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. با وجود این، رتبه کشورمان کاهش یافته و حالا در رتبه 75ام جهان قرار داریم.

در سطح جهان، سنگاپور همچنان بالاترین سرعت اینترنت ثابت را ارائه می‌کند. میانگین سرعت اینترنت ثابت در این کشور برابر 284.13 مگابیت بر ثانیه است. در رتبه دوم، امارات متحده عربی با سه رتبه بهبود با میانگین سرعت 276.02 مگابیت بر ثانیه به‌چشم می‌خورد. در رتبه سوم هم هنگ‌کنگ با سرعت 274.26 مگابیت بر ثانیه قرار دارد.

سریع‌ترین اینترنت ثابت و موبایل در جهان، مارس 2024

در بخش اینترنت موبایل، قطر همچنان در رتبه اول قرار دارد. میانگین سرعت اینترنت موبایل در این کشور برابر 313.30 مگابیت بر ثانیه است. در رتبه دوم امارات متحده عربی با میانگین سرعت 296.00 مگابیت بر ثانیه و در رتبه سوم کویت با میانگین سرعت 228.64 مگابیت بر ثانیه به‌چشم می‌خورند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895797

دیگر خبرها

  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • راهنمای نصب اینترنت ADSL ؛ آموزش راه اندازی
  • حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق اسرائیل
  • حمله سایبری به اداره ملی توزیع برق اسرائیل (IEC)