Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک رفاه اعلام کرد: بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی، رمز دوم ایستای رفاه کارت همراه و کارت اعتباری بانک غیرفعال شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، به استناد بخشنامه های بانک مرکزی از بامداد 13 بهمن ماه سال جاری رمز دوم ایستای رفاه کارت همراه و کارت اعتباری بانک غیر فعال شده است و بهره برداری همزمان و امکان استفاده از رمز دوم ایستا تا سقف مجموع تراکنش یک میلیون ریال در هر شبانه روز، جهت دارندگان کارت که مسئولیت استفاده از رمز دوم ایستای کارت را پذیرفته اند میسر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، تراکنش های بدون حضور کارت (اینترنتی، تلفنبانکی و موبایلی) بالاتر از سقف مذکور و نیز تراکنش های مانده گیری و صورت حساب مختصر بدون حضور کارت صرفاً از طریق رمز دوم پویای کارت امکان پذیراست. مشتریان می توانند علاوه بر رمز دوم پویای کارت، در هر زمان با مراجعه به خودپردازهای بانک رفاه نسبت به فعال سازی یا غیر فعال سازی رمز دوم ایستای کارت خود اقدام کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک رفاه غیر فعال فعال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، تصویب‌نامه هیئت وزیران درباره حداقل سرمایه لازم برای اخذ مجوز تأسیس مراکز فعالیت‌ پولی و بانکی را به بانک مرکزی ابلاغ کرد.

بر اساس این تصویب‌نامه، حداقل سرمایه لازم برای تأسیس مؤسسات پولی و بانکی به این شرح است:   بانک غیر دولتی؛ ۲۰ هزار میلیارد تومان   مؤسسه اعتباری غیر بانکی؛ ۱۵ هزار میلیارد تومان   بانک قرض‌الحسنه؛ ۵ هزار میلیارد تومان   از دیگر مصوبات دولت در این‌باره، الزام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موجود به افزایش سرمایه خود در مدت ۳ سال، در چارچوب برنامه زمان‌بندی بانک مرکزی به میزان حداقل سرمایه اعلام شده در این تصویب‌نامه است.   بانک مرکزی در غیر این صورت، موظف است که کارهای نظارتی خود را از جمله، سلب حق تقدم سهامداران غیر دولتی که در افزایش سرمایه بانک یا مؤسسه اعتباری همکاری نکرده‌اند، اعمال کند.

دیگر خبرها

  • عرضه اوراق ودیعه با سود ۲۷/۵ درصد در موسسه ملل
  • ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند
  • حداقل سرمایه برای تاسیس بانک تصویب و ابلاغ شد
  • مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک ابلاغ شد
  • ابلاغ اعلام مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • اعلام حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک چقدر است؟
  • ابلاغ مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند