Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور بعد از ظهر شنبه در شورای اداری استان اظهارداشت: استان با ۱۶ هزار و ۴۱۱ کیلومتر مربع یک درصد مساحت کشور را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: استان دارای ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت است.

وی تاکید کرد: اگر در بخش مدیریت تحولی رخ ندهد در سایر بخش‌ها تحولی نخواهد بود و جریان یافتن شاخص‌های اقتصادی تنها از طریق تحول اداری استان میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد نیروی انسانی بخش اداری استان در سال گذشته، ۳۳ هزار و ۴۲۶ نفر بوده و تعداد نیروی انسانی بخش اداری کشور دو میلیون و ۲۷۶ هزار نفر است.

وی ادامه داد: سهم استان از نیروی کار کشور در سال گذشته، ۱.۴۶ درصد است که نرخ کاهنده تعداد کارکنان استان بیشتر از متوسط کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری دلیل این امر را اصلاحات سازمانی کشور و دلیل عمده را مهاجرت نیروی انسانی ادارات به ادارات سایر استان‌ها دانست.

وی بیان کرد: رویکرد خوبی در زمینه استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان شکل گرفته و در دو سال گذشته سه آزمون فراگیر استخدام برگزار شده که در مجموع ۶۴۷ نفر از کاهش نیروی انسانی استان را جبران می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سطح استان تحولات خوبی در سیستم اداری انجام شده و تشکیل میز خدمت در ۷۱ دستگاه اجرایی استان از این اقدامات است.

وی عنوان کرد: امسال ۹۱ دوره آموزشی برای چهار و ۳۰۱ مدیران و کارکنان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: پژوهش‌های استان به سمت پژوهش‌های کاربردی و اثرگذار رفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حدود ۳۵ درصد از چارت سازمانی دستگاه‌های استان خالی است که موجب فشار روی مابقی نیروها است.

کد خبر 4847804

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری دهه فجر بوشهر انتخابات 98 قزوین ایلام ویروس کرونا شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیروی انسانی اداری استان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است