Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@08:40:53 GMT

ستاره سرخپوشان به جدول گلزنان بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۳۲۷

ستاره سرخپوشان به جدول گلزنان بازگشت

لوسیانو پریرا به مانند دیدار رفت برابر شهرخودرو، موفق شد تا در ورزشگاه فولاد آره‌نا برای تیمش گلزنی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فولاد خوزستان موفق شد تا در ورزشگاه فولاد آره‌نا برابر شهر خودرو با دو گل به پیروزی برسد. لوسیانو پریرا و فرشاد فرجی مدافع تیم حریف برای فولادمردان در این دیدار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسیده بود، لوسیانو پریرا در واپسین ثانیه‌های بازی در آن مسابقه گل زد و با گلی که در دیدار این هفته به ثمر رساند، برای نخستین بار در لیگ نوزدهم به تیمی هم رفت و هم برگشت، گلزنی کرد.

تیم فولادخوزستان باید جمعه هفته آتی برابر پیکان قرار بگیرد و قطعا دیدار امروز تیم پیکان برابر ماشین‌سازی را کادرفنی فولاد آنالیز خواهند کرد تا با شناخت کامل به مصاف شاگردان عبدالله ویسی بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد ورزشگاه فولاد آره نا لوسیانو پریرا فولاد لوسیانو پریرا ورزشگاه فولاد آره نا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت : آبی پوشان با برد برابر آلومینیوم اراک شرایط روحی خوبی پیدا کرده و خود را آماده دیدار برابر شمس آذر می کنند تا بتوانند این دیدار را هم با برد به پایان برسانند.

وی ادامه داد: شمس آذر به دنبال شگفتی سازی است و می خواهد در تهران از استقلال امتیاز بگیرد. البته شمس آذر در دور رفت به مراتب بهتر بازی می کرد و نتایج خوبی هم گرفته بود اما در دور برگشت عملکرد خوبی نداشت. با این حال برای دیدار با استقلال از انگیزه بالایی برخوردار است تا بتواند با ارایه یک بازی انتحاری معادلات بالای جدول را بر هم زده و رقبای استقلال را خوشحال کند.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال هم گفت : آبی ها می دانند که کار سختی برابر شمس آذر خواهند داشت اما نمی خواهند صدر جدول را به تیم دیگری بدهند و در پی این هستند تا روند بردهای خود را ادامه دهند تا به قهرمانی دست پیدا کنند، استقلال یکی از تیم های لیگ است که خیلی ساده بازی می کند و برنده هم از زمین خارج می شود بازیکنان استقلال با هماهنگی خوبی که در تمام خطوط دارند روان بازی می کنند و اگر همین شرایط را مقابل شمس آذر داشته باشند سه امتیاز را از آن خود خواهند کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند .

چینی با انتقاد از کسانی که بردهای اقتصادی استقلال را مورد انتقاد قرار می دهند تاکید کرد : هر سرمربی تفکرات خاص خودش را دارد و نمی توان به او ایراد گرفت خصوصا وقتی تیم توانسته با همین تفکرات فقط یک بار در لیگ آن هم با اشتباه داوری شکست بخورد ، آیا اگر امتیاز نگیرد همین منتقدین استقلال دیگر انتقاد نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: البته وقتی به جدول لیگ نگاه می‌کنیم استقلال دومین تیم در جدول از لحاظ گل زده است پس نمی دانم چرا یک عده فقط انتقاد می کنند و نمی خواهند تفکرات خودرا تغییر دهند ، استقلال ۷ هفته حساس پیش رو دارد که باید تمامی امتیازات را کسب کرده تا قهرمان شود بنابراین باید به حاشیه ها و انتقادهای غیر حرفه ای توجه نکند و تمام تمرکزش روی بازی های باقی مانده باشد ، هواداران هم باید در این شرایط حساس تیم را تنها نگذارند این انتظار از هواداران وجود دارد که جمعه ورزشگاه را پرکرده و تا پایان بازی تنها به تشویق تیم بپردازند تا استقلال با حمایت آنها حریف را شکست دهد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال حساس ترین هفته ها را پیش رو دارد آنها باید برای رسیدن به قهرمانی آرامش داشته باشند ، مسوولان استقلال اختلافات را کنار بگذارند و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا بازیکنان با روحیه ای بهتر تمرین و بازی کنند ، آرامش ، تمرکز ، اتحاد و با تمام وجود بازی کردن رمز موفقیت و رسیدن به قهرمانی برای استقلال خواهد بود که امیدواریم آبی پوشان با رعایت این نکات به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6082288

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت