Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@07:06:45 GMT

افتتاحیه هفته قرآن و عترت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۳۴۲

افتتاحیه هفته قرآن و عترت در اصفهان

هفته قرآن و عترت استان اصفهان همراه با تجدید میثاق با شهدا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت که امسال برای اولین بار در استان اصفهان برگزار می‌شود، صبح امروز شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه و در هشتمین روز از دهه فجر، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فعالان و پیشکسوتان قرآنی و خانواده شهدا و ایثارگران، در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، رزم‌نوازان سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان و گروه سرود رهپویان وصال به اجرای برنامه پرداختند و از مادر شهید مدافع حرم و قاری قرآن، شهید حمیدرضا دایی تقی تجلیل به عمل آمد. در پایان مراسم نیز شرکت‌کنندگان با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، به تجدید میثاق با شهدا پرداختند. هفته قرآن و عترت استان اصفهان تا روز 25 بهمن‌ماه نام‌گذاری شده است. 

  عکاس: احمدرضا طاهری  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هفته قرآن و عترت اصفهان تجدید میثاق با شهدا هفته قرآن و عترت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هفتم خردادماه آغاز مجلس دوازدهم خواهد بود و در همان روز مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا