Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان و مدیران کل آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس استخر دانش‌آموزی بعثت و مدرسه 12 کلاسه اندیشه در اهواز افتتاح شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حسینعلی امیری، با حضور در استان خوزستان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از استخر دانش‌آموزی بعثت کوی باهنر اهواز و مدرسه 12کلاسه اندیشه در کوی مهدیس اهواز، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درآئین افتتاح مدرسه اندیشه درکوی مهدیس اهواز، اظهارکرد: مردم منطقه تا قبل از افتتاح این مدرسه مجبور بودند برای ثبت‌نام‌ فرزندانشان به مناطق دیگر بروند و با افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه اندیشه کوی مهدیس این مشکل برطرف شده است و همچنین این امر سبب رشد منطقه در بعد آموزشی و فرهنگی می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: در این مدرسه تجهیزات الکترونیکی آموزشی، تسهیلات سرمایشی و گرمایشی و محیط‌های آزمایشگاهی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم این مدرسه فرهیختگان و دانشمندانی به جامعه تحویل دهد که برای استان و کشور منشا خیروبرکت باشند و برای جامعه انسانیت مفید واقع شوند.

 گفتی است؛ استخر دانش‌آموزی در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۳ هزار مترمربع و با اختصاص ۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و همچنین مدرسه ۱۲کلاسه در زمینی به مساحت ۴هزار و۵۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۱هزار و۶۷۰ مترمربع بااعتبار ۴۳میلیارد ریالاز محل اعتبارات استانی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان احداث ‌شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح دانش آموز ان معاون پارلمانی رئیس جمهور استخر دانش آموزی کوی مهدیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، این بنای آموزشی دارای ۶ کلاس بوده و در زمینی به متراژ ۴۴۰ متربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به همت بنیاد دستان مهربان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • جایگزینی کلاس‌های ایمن با ۷۳۰ کلاس سنگی در خوزستان
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • تجمع دانش آموزان اهواز در حمایت از حملات پهپادی سپاه پاسداران