Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام دهه فجر، محافل انس با قرآن از سوی تشکل‌های قرآنی و کارگاه‌هایی با موضوع «انقلاب و تبیین دستاوردهای آن» برگزار و میزبانی از کاروان قرآنی انقلاب در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

سيدمهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی با موضوع فرهنگ انقلاب و تمدن اسلامی و دستاوردهای بیش از 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان استانی و شهرستانی و همچنین برپایی همایش قرآن، کتاب انقلاب و زندگی از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشارکت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در اجرای برنامه‌های ابلاغی و انجام دیگر برنامه‌ها و نشست‌ها و مسابقات در پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مؤسسات، ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری پایگاه‌های آموزشی در مسیر راهپیمایی و همچنین همکاری گسترده‌تر مؤسسات قرآنی چابهار، زابل و زاهدان در اجرای این برنامه‌های از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
پورموسوی به همراهی اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان در برنامه کاروان قرآنی انقلاب اشاره کرد و افزود: این کاروان پنج‌شنبه، 17 بهمن‌ماه در کنارک، روز گذشته، 18 بهمن‌ماه در قصرقند و نیک‌شهر و امروز، 19 بهمن‌ماه در پایگاه دریایی کنارک و دانشگاه دریانوردی چابهار محافلی را اجرا خواهند کرد.
وی ادامه داد: این محافل با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و دیگر دستگاه‌های همراه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن کاروان قرآنی انقلاب سیستان و بلوچستان تشکل های قرآن بهمن ماه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی بر حق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور پیامی از مشارکت مردم استان البرز در برنامه‌های ماه مبارک رمضان قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است:

طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ماه مبارک رمضان امسال رنگ و بوی قرآنی ویژه‌ای داشت. حضور بسیاری از مردم در محافل جزءخوانی قرآن، افطاری عمومی و پویش زندگی با آیه‌ها مایه خرسندی بود. چاپ و توزیع کتاب قرآنی «مسطورا» در بسیاری از مساجد، هیئات مذهبی، امامزادگان و فضای مجازی با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف انجام شد و فضای عمومی و مجازی امسال بیش از پیش رنگ و بوی انس با قرآن داشت.

برنامه مفخّم محفل در تلویزیون به صورت کاملاً متفاوت و ویژه توانست مخاطب بسیار بالایی جذب کند. جشن بزرگ محفل امام حسنی‌ها در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) به صورت ویژه پدیده آن ایام بود و همه این‌ها نویدبخش یک جنبش قرآنی در سطح جامعه و نشان‌دهنده یک حرکت گرانسنگ و متفاوت در کشور و به صورت خاص در استان البرز بود.

این استان در این حرکت نورانی سهم بسزایی داشته و ارائه اینگونه گزارشات به هم استانی‌های عزیز می‌تواند بسیار مسرت‌بخش باشد چراکه بسیاری از فعالان و مجموعه‌داران مؤسسات قرآنی به صورت هماهنگ طرح‌ها را مطالعه و اجرا کردند، به طوری که در یک آمار قابل توجه شاید کمتر پویش و رویدادی در استان با این استقبال روبرو شده است.

۸۵ هزار و ۶۰۰ پیامک از استان البرز برای پاسخ به سوالات طرح زندگی با آیه‌ها ارسال شده که این تعداد نشان از این است که حجم قابل توجهی از مردم علاقه مند به انس با قرآن هستند. ما مدعی هستیم کمتر پویشی در کشور بوده که به این اعداد و ارقام دست یافته چراکه فقط در محفل قرآنی امام حسنی‌های استادیوم آزادی، ۲۵ هزار نفر از استان البرز شرکت کردند آن هم در ایام تعطیل و شرایط خاص.

جا دارد به نوبه خودم از همه عزیزانی که در برپایی محافل، جلسات قرآنی، جلسات تفسیر، طرح وزین و کم نظیر زندگی با آیه‌ها، برنامه محفل، برنامه قرآنی امام حسنی‌ها و … همکاری کردند تشکر کنم و امیدوارم مرضی درگاه خداوند متعال قرار گیرد. ان شا الله در آینده نزدیک از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این برنامه‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6081381

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم