Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی میر حسینی سرمربی تیم والیبال شهرداری یزددر گفت و گو با  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش بیان داشت: رضا رضایی تقریباً در این ۵۰ روز تعطیلات با کمی مصدومیت روبرو شد، اما به دلیل ادامه همان روند ۳ بازی ابتدایی را از دست داد و حالا هم تا آخر فصل نمی‌تواند ما را همراهی کند همچنین محمد جواد حیدری نیز از ناحیه پا آسیب دیده است و به همین دلیل این دو سه هفته نمی‌تواند تیم ما را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه دیگر بازیکنان تیم مان شرایط خوبی دارند و سرحال هستند و به خوبی تمرین می‌کنند ما بازی سختی برابر گنبد داریم، اما امیدواریم به لطف خدا و همت بازیکنان بتوانیم امتیاز‌های لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری یزد درباره وضعیت لژیونر‌های این تیم که به تازگی به جمع یزدی‌ها اضافه شده‌اند و عنوان داشت: بازیکنان لژیونر ما رفته رفته بهتر می‌شوند در دو بازی قبل ما نبود که هرناندس توانست امتیاز آورترین بازیکن تیم ما باشد و هفته پیش از آن هم دیگر بازیکن خارجی ما توانست بهترین بازیکن شود، به هر صورت زمانی که بازیکنان لژیونر به تیم ملحق می‌شوند به زمان احتیاج دارند تا جا بیفتد و بتوانند به شرایط ایده‌آل شان برسند، ما ابتدا قصد داشتیم بازیکن ایرانی جذب کنیم، اما تمام بازیکنان در این فصل جذب تیم‌های مختلف بودند، البته این بدان معنا نیست که همه بازیکنان در ۲ یا سه تیم جذب شدند بلکه منظورم آن است که همگی به خوبی در تیم‌های مختلف حضور دارند و بازیکن سرشناس و خوبی نمانده بود تا ما بتوانیم در پست‌های مورد نیازمان جذب کنیم،   حتی برای وضعیتمان با ۴ - ۵ بازیکن که در تیم‌های دیگر هم حضور داشتند صحبت کردیم، اما نتوانستیم آن‌ها را به عضویت تیممان در بیاوریم.

او افزود: به همین دلیل مجبور شدیم تا بازیکن خارجی جذب کنیم خوشبختانه آن‌ها وضعیت و شرایط خوبی دارند و امیدوارم این روند خوب باز هم ادامه دار باشد تا بتوانیم به نتایج و شرایط بهتری هم برسیم، امیدوارم حالا هم بتوانیم در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بهتر شود و نتایج خوبی هم کسب کنیم، هدف ما این است تا در این فصل بهترین نتایج را بگیریم و برای فصل بعد هم به آمادگی بیشتر و با برنامه وضعیت مسابقات بگذاریم، هدف ما این است تا هوادارانمان را با نتایج درخشانی که می‌گیریم خشنود کنیم.  

عباسعلی میر حسینی سرمربی تیم والیبال شهرداری یزد در پایان و در پاسخ به این سوال که فشردگی رقابت‌های لیگ برتر و همچنین نتایج خوبی که در چند وقت گذشته تیم‌های نیمه دوم جدول کسب کردند آیا شرایط را سخت می‌کند یا خیر عنوان داشت: به هر صورت تعطیلات لیگ یک اتفاق ناخواسته بود، اما خدا را شکر که تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد سهمیه المپیک را کسب کند، حالا هم کار سختی در پیش داریم، اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با همت همه افراد حاضر در تیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سرمربی تیم والیبال شهرداری کسب کنیم جذب کنیم حالا هم تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است