Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:41:46 GMT

برتری پرگل صدرنشین و رسیدن خوشه طلایی به رتبه دوم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۰۷۴

به گزارش ایلنا، هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری 9 دیدار به صورت همزمان از ساعت 14 امروز پیگیری شد که پیروزی خارج از خانه تیم‌ اول و رسیدن خوشه طلایی ساوه به رده دوم جدول از مهمترین نتایج به حساب می‌آید.

 

نیروی زمینی تهران 0-1 استقلال خوزستان

پس از اتفاقات هفته قبل در ورزشگاه تختی اهواز، سهراب بختیاری‌زاده از سمتش در استقلال خوزستان استعفا کرد و پس از آن، امیر خلیفه اصل مهاجم سابق استقلال اهواز که در تیم استقلال خوزستان دستیار باقری‌نیا و سپس بختیاری‌زاده بود به عنوان سرمربی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال خوزستان امروز و از ساعت 14 در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی رفت و در نهایت موفق شد با تک گل امید لطیفی در نیمه اول برابر حریف خود به پیروزی برسد. استقلال خوزستان با این پیروزی 26 امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت، با این برد به نوعی استرس منطقه سقوط از شاگردان خلیفه‌اصل دور شد. همچنین نیروی زمینی با باخت در این دیدار 23 امتیازی در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

شهرداری تبریز 0 – مس رفسنجان 3

 این دیدار که تقابل صدرنشین جدول رده بندی مسابقات با ۴٣ امتیاز و قعرنشین جدول با ١٢ امتیاز بود، مطابق انتظارات با برتری کامل تیم میهمان دنبال شد و شاگردان محمد ربیعی با سه گل در این دیدار به برتری رسیدند. مس رفسنجان با این پیروزی پرگل توانست جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته اول تثبیت کند و شهرداری تبریز هم یک گام به سقوط نزدیک شد.

 

آرمان گهر 4- فجرسپاسی 0

 یکی از عجیب ترین نتایج بازی های امروز در سیرجان رقم خورد؛ جایی که آرمان گهر با وجود قرار داشتن در نیمه دوم جدول رده بندی، توانست با 4 گل فجرسپاسی را بدرقه کند. شیرازی ها که می توانستند با یک پیروزی خارج از خانه خودشان را در کورس حفظ کنند، شکست سنگینی را تجربه کردند.

 

قشقایی 0 – نود ارومیه 0

 نود ارومیه که هفته گذشته هم در خانه متوقف شده بود و نمی خواست از کورس صدر جدول جا بماند، این هفته در شیراز به مصاف قشقایی رفت. نودی ها این بار هم نتیجه هفته گذشته خود را تکرار کردند و در گلزنی ناکام بودند تا فعلا در رده چهارم قرار بگیرند.

 

ملوان 0 – مس کرمان 0

 یکی دیگر از بازی های بدون گل این هفته بین 2 تیم سابق لیگ برتری و پرطرفدار برگزار شد. ملوانی که روزهای خوبی را سپری نمی کنند و در رده های انتهایی جدول لیگ یک به سر می‌برند، این بار هم مقابل مس کرمان کاری از پیش نبردند و با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

 

داماش گیلان 2 – گل ریحان البرز 1

 در روزی که گل ریحان می توانست از فرصت سوزی نود ارومیه استفاده کند و خودش را با یک پیروزی خارج از خانه در رده دوم جدول تثبیت کند، شکست غیرمنتظره ای را برابر داماش گیلان تجربه کرد. گل ریحان که چند هفته ای است دوران افت را سپری می کند، رتبه دوم جدول را به خوشه طلایی ساوه واگذار کرد.

 

سرخپوشان پاکدشت 2 – بادران 1

 بادران هم در روزی که خیلی از تیم های نیمه بالایی جدول امتیاز از دست دادند، در زمین سرخپوشان پاکدشت شکست خورد تا از قافله صدر جدولی ها عقب بیفتد. سرخپوشان هم خودش را با برد 2 بر یک امروز به نیمه بالایی جدول نزدیک کرد؛ اگرچه فعلا در رده دهم قرار دارد.

 

رایکا بابل 0 – خوشه طلایی ساوه 1

 خوشه طلایی خیلی خوب از غفلت برخی از مدعیان همچون نود ارومیه، آلومینیوم اراک و گل ریحان استفاده کرد و توانست در بابل 3 امتیاز را با یک برد حداقلی کسب کند و به رده دوم جدول برسد. رایکا که همچنان روزهای خوبی را سپری نمی کند، با یک باخت خانگی دیگر به سقوط نزدیک تر شد.

 

آلومینیوم اراک 0 – سپیدرود رشت 0

 سومین بازی بدون گل هفته هم میان 2 تیم آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت برگزار شد. با اینکه اراکی ها می توانستند در خانه به صدر نزدیک تر شوند، اما مثل چند تیم دیگر امتیاز از دست دادند و برابر تیم ریشه دار گیلانی به یک امتیاز قناعت کردند.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس در شرایطی به دیدار حریف آبادانی می‌رود که با توجه به آنکه یک امتیاز از استقلال صدرنشین کمتر دارد با کسب پیروزی در این مسابقه به صدر جدول برود و چشم انتظار توقف استقلال در مصاف با شمس آذر قزوین باشد. سرخپوشان پایتخت از زمانی که اوسمار وریرا به عنوان سرمربی انتخاب شده تنها در دو بازی برای آلومینیوم و استقلال برنده نبوده‌اند و یک شکست و یک تساوی داشته‌اند و در تمامی بازی‌ها با برتری از زمین خارج شده‌اند تا در شرایط روحی بسیار خوبی به مصاف حریف خود بروند.

سرخپوشان پایتخت با ۴۹ امتیاز در رده دوم هستند و با توجه به اینکه با ۸ قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین تیم این تورنمنت هستند به دنبال آن خواهند بود تا به نهمین قهرمانی دست یابند. در همین راستا برتری مقابل صنعت نفت که بازی رفت هم با این تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اهمیت بسزایی برای شاگردان اوسمار دارد. سرمربی برزیلی در بازی فردا علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما سایر بازیکنان آماده بازی هستند. امیررضا رفیعی در سه دیداری که بیرانوند به دلیل محرومیت و مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته موفق به کلین شیت شده و بدش نمی‌آید تا زمانی که دروازه‌بان اول تیم ملی در شرایط بازی قرار می‌گیرد، اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را به رقبا ندهد و رکورد خوبی برای خود ثبت کند.

صنعت نفت آبادان که دو هفته قبل با برتری مقابل سپاهان، امید به بقا در لیگ برتر را در دل هواداران خود احیا کرده بود، هفته قبل برابر استقلال خوزستان با وجود بازی خوبی که ارائه کرد بازنده شد تا با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند. فراز کمالوند در سومین دیداری که هدایت برزیلی‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد به دنبال ثبت شگفتی دیگری است. بدون تردید برتری مقابل تیم آماده پرسپولیس باعث خواهد شد تا زردپوشان در هفته‌ای پایانی با انگیزه مضاعفی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند، از سویی دیگر معادلات در بالای جدول به هم می‌خورد و چنین نتیجه‌ای تأثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد.  

دو تیم تا اینجا ۴۶ بار مقابل هم بازی کرده‌اند که ۳۰ بار سرخ‌ها برنده شده‌اند، ۵ مرتبه زرد‌ها به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. باید دید در بازی فردا کدام تیم به هدف خود دست می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا