Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید مصطفی محمدمیرزایی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی روح تازه‌ای در کالبد انقلاب اسلامی وارد کرد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، همایش تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین با عنوان «زنان و حماسه» امروز در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد دماوند با حضور خانواده شهدا و خانواده شهید مصطفی محمدمیرزایی از شهدای مدافع حرمی که همزمان با شهادت شهید سپهبد سلیمانی در یمن به شهادت رسید، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین و تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: یکی از ارکان موفقیت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد به و کلیدواژه شهادت بود که اگر مادران شهدا و پدران شهدا نبودند ما این خیر و برکت شهادت را نداشتیم.

وی ادامه داد: همه برکات عظیمی که از شهدا داریم و این ایثارگری و شجاعت را از پدر و مادر و خانواده‌شان ارث بردند، شهدا مدیون پدر و مادرشان هستند تا آنجا که برای ورود به بهشت صبر می‌کنند تا پدر و مادرشان را وارد بهشت کنند.

غبارروبی گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر(ع) به روایت تصویریادواره و گرامیداشت مادران شهدای دبیرستان مکتب الصادق (ع) برگزار شدگریه‌های نویسنده کتاب «اولین‌ها در گام دوم»؛ می‌خواستم کتاب را تنهایی در گلزار شهدا رونمایی کنم + فیلم

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: سه عامل وحدت، تبعیت از رهبری و شهادت‌طلبی عامل پیروزی ما در انقلاب اسلامی بود که با توسل به این سه عامل توانستیم در انقلاب پیروزی شویم.

فتاح دماوندی گفت: البته ماندگاری انقلاب از پیروز شدن در آن مهّم‌تر است که همین شهادت باعث ماندگاری آن شد؛ چرا که تا شهادت است انقلاب پابرجاست و نمونه بارز آن شهادت سپهبد سلیمانی و یارانش بود که روح تازه‌ای بر کالبد انقلاب و رگ‌های نظام وارد کرد.

وی همچنین تأکید کرد: ضمن تکریم خانواده‌های شهدا باید در اهداف شهدا و انقلاب ثابت قدم بمانیم، پشتوانه قوت ما شهدا هستند.

در ادامه نیز مادر شهید مصطفی محمدمیرزایی ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: اگر ما بخواهیم مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم زیرا دشمن از این موضوع به شدّت هراس دارد.

وی با بیان اینکه قلب شهید سپهبد سلیمانی هنوز هم برای ایران و مسلمانان می‌تپد افزود: من این بشارت را به شهید سپهبد سلیمانی و همه شهدا می‌دهم که آرام و مطمئن بخوابید زیرا ملت ایران نشان دادند که تحت هیچ شرایطی پشت ولایت فقیه را خالی نخواهند نکرد.

مادر شهید مصطفی محمد میرزایی خطاب به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: یک پیامی هم برای این عروسک خیمه‌شب بازی دارم، نمی‌دانم روی ملت ایران چه حسابی باز کرده که دست به چنین جنایت بزرگی زد، مگر ایران آل سعود است که سکوت کند و بنشیند، همان‌طور که در این 40 سال استقامت کرده اکنون نیز پای نظام و انقلاب خود می ایستد.

وی افزود: ترامپ به اشتباه فکر کرد اگر قاسم سلیمانی را شهید کند پرچمش روی زمین می ماند، اما این سگ زرد بداند پرچمی که دست سردار سلیمانی بود را با همّت همین ملت و جوانان به امام زمان(عج) تحویل خواهیم داد و او باید بفهمد جای ماندن در خاورمیانه ندارد.

مادر شهید مصطفی میرزا محمدی سپس با اشاره ترس ترامپ از شهادت سردار سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: ما باید راه این عزیزان را ادامه دهیم که اگر این چادر از سر ما کنار برود دشمن به نقشه‌اش خواهد رسید، دشمن بداند تا زمانی که زنده هستیم این انقلاب را به دست نااهلان واگذار نمی کنیم.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت سپهبد سلیمانی شهید سپهبد سلیمانی مادر شهید مصطفی انقلاب اسلامی کالبد انقلاب روح تازه ای پدر و مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم