Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:15:39 GMT

تردد در ۲ محور کردستان با محدودیت مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۰۸۴

تردد در ۲ محور کردستان با محدودیت مواجه است

رامبد نوذری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون محور سنندج - دیواندره در محدوده کانی نیمه روژه با کولاک شدید، کاهش دید مواجه است و پلیس به پیشنهاد راهداری تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به کولاک شدید و بارش سنگین برف، گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد - اورامان و پاوه از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری یادآور شد: محورهای مریوان - سقز در محدوده توت سرخان، سروآباد - کامیاران و بانه - سقز در محدوه گردنه خان به علت بارش شدید برف تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: همچنین محور دیواندره - سقز در محدوده زرینه اوباتو نیز شاهد کولاک برف وکاهش دید بوده و توصیه می‌شود رانندگان و مسافران از ترددهای غیر ضرور در تمام جاده‌های استان خودداری کنند.

‌طرح زمستانی راهداری همه ساله از ۱۵ آبان در سراسر کشور شروع می‌شود اما در کردستان به علت برفگیر بودن و داشتن گردنه‌های متعدد این طرح به صورت غیر رسمی زودتر از موعد آغاز می‌شود در این طرح،  ۴۷۵ راهدار کردستان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران هستند.

راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.

همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار محور در استان مسدود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با حضور در استودیو خبر ۲۰ یزد گفت: برق مروست و خاتم صبح امروز به دلیل رعد و برق با قطعی مواجه شد که این مشکل خاتمه یافت، اما عصر نیز محمدآباد با این مشکل مواجه شد که عملیات برای برطرف کردن آن ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران و آبگرفتگی سبب بسته شدن محور‌های چوپانان، دربید، هامانه و کنجکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان از ۲ روز پیش اظهار داشت: ۱۵۰ اکیپ در شهر یزد در حالت آماده باش هستند تا بارش رحمت الهی کمترین خسارت را به همراه داشته باشد.

ملک زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری است، احتمال خسارت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

وی درباره احتمال تعطیلی مدارس اظهار داشت: اگر تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا وجود داشته باشد تا ساعتی دیگر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • چهار محور در استان مسدود است
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد