Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با تکیه به جوانان و امید به آینده در سه گام خودسازی‏، جامعه پردازی و تمدن سازی، معاونت فرهنگی این اداره کل اقدام به جمع آوری اطلاعات و آثار در سطح استان کرده است، گفت: علاقمندان آثار و پیشنهادات خود را در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب با ما در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اهداف فراخوان مرکز جامع داده و اطلاعات مساجد، افزود: مسجد به‌عنوان پایگاه تمام فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی اقتضا دارد که به منظور پاسخگویی به نیاز‌ها در آینده، مرکز تخصصی جامع داده‌ها و اطلاعات مساجد تشکیل شود. ‏

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: ‏ از همین روی جمع آوری هرگونه فعالیت‌های مربوط به مسجد اعم از آثار پژوهشی در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه‌های دانشگاهی، نرم افزار‌های تولیدی، عکس و فیلم، مجلات مربوط به مسجد و … اسامی ولینک سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه مسجد، مجلات و نشریات، روزنامه‌های مرتبط هفته‌نامه، گاهنامه، نشریات، نمایه، کلیپ، نوارکاست و دیجیتال، عکس، نقشه، ماکت، بنر همچنین همه طرح‌ها، ایده‌ها وبرنامه‌ها در ‏حوزه مسجد و نیز شناسایی و معرفی تمامی صاحب نظران، ایده پردازان، برنامه ریزان و کارشناسان خبره استانی حوزه ‏مسجد یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. ‏

شکری گفت: از همه تولید کنندگان آثار فرهنگی، مذهبی، رسانه‌ای دعوت می‌شود یک نمونه از هرگونه تولیدات خود را برای ‏ارزیابی و حمایت تا تاریخ دوازدهم اسفند ماه ۹۸ به اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ارسال کنند. ‏

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطلاعات مساجد آثار فرهنگی اطلاعات مساجد تبلیغات اسلامی استان سمنان جامع داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، به همراه کارشناسان ستاد از مسجد امام رضا(ع) و کانون فرهنگی و هنری موسی بن الرضا ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مسجد قرار گرفت.

وی  در این بازدید گفت: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی مختلف در جامعه باید تلاش کنیم که نوجوانان و جوانان را به سمت مساجد هدایت کنیم و مهمترین هدف ما جذب دهه هشتادی ها است.

رضایی افزود: ما در ستاد به دنبال آبادانی مسجد هستیم و ارکان مساجد در این راستا باید دست در دست هم دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیت های ستاد سطح بندی کانون ها است تا کانون های فرهنگی و هنری که پیش رو هستند الگویی برای دیگر کانون ها در برنامه های فرهنگی و هنری باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: همانگونه که مساجد در سال های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه ها بودند، امروز هم باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است