Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:01:51 GMT

نریمان‌جهان بعد از پاس گل مقابل صدرنشین

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۶۶۵

هافبک ایرانی نفتچی باکو یکی از نفرات اصلی تیمش برابر قره باغ است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر آذربایجان، تیم نفتچی باکو که سامان نریمان‌جهان را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کرده، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم توفیق بهراموف به مصاف تیم صدرنشین قره باغ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سامان نریمان‌جهان که هفته قبل در نخستین بازی خود برای نفتچی باکو خوش درخشید و پاس تک گل تیمش برابر سومقایت را داد، در بازی مهم امشب مقابل قره باغ نیز از ابتدا در زمین حضور دارد.

 

نریمان‌جهان در حالی امشب دومین بازی خود برای نفتچی باکو را انجام می‌دهد که هفته قبل سومین بازیکن برتر لیگ آذربایجان شد و در تیم منتخب هفته پانزدهم این رقابت‌ها قرار گرفت.

 

 

تیم نفتچی باکو در چهار هفته گذشته دو مساوی و دو پیروزی داشته و در حال حاضر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم رده دومی کِشلا، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر آذربایجان ایستاده است.

سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز سامان نریمان جهان نفتچی باکو قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی بدون شک یکی از پدیده‌های بزرگ فصل فوتبال جهان است. 

این نوجوان 17 ساله اولین بازی خود را برای تیم ژاوی در ژانویه و در بازی جام حذفی مقابل یونیونیستاس انجام داد و سپس به شروع کننده بلامنازع بارسا تبدیل شد. او در حال حاضر بخشی از یازده‌تای طلایی تیمش است. 

پائو امشب اولین ال‌کلاسیکوی بزرگ خود را تجربه خواهد کرد. اگرچه این اولین بازی او در برنابئو نیست: او با تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه مقابل برزیل در پایان ماه مارس، 9 دقیقه در برنابئو به میدان رفت. اولین بازی کوبارسی برابر رئال نیز در سال 2016، زمانی که تنها 9 سال داشت، با پیراهن خیرونا بود.

کوبارسی در بازی رفت لالیگا که در ماه اکتبر برگزار شد، نتوانست در فهرست بارسا قرار بگیرد، بنابراین امشب اولین بازی او مقابل رئال مادرید با تیم اصلی خواهد بود. 

عملکرد استثنایی کوبارسی، او را به‌عنوان بازیکن ثابت بارسا قرار داده و ژاوی به او اعتماد دارد تا خط حمله ترسناک رئال مادرید متشکل از بلینگام، وینیسیوس و رودریگو را کنترل کند. ژاوی روی خونسردی، بازی‌خوانی درست و جاگیری‌های دقیق کوبارسی حساب کرده است.
پائو کوبارسی، که بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید با او است، از کودکی در لاماسیا بوده و اخیرا در یک مصاحبه گفت همیشه آرزوی حضور در ال‌کلاسیکو با پیراهن بارسا را داشته است. رویایی که امشب تعبیر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • جمهوری آذربایجان به مناقشه ایران و اسرائیل کشیده می‌شود؟
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است