Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با ورود سامانه پرفشار، از دیروز بارندگی و برف همه نقاط آذربایجان غربی را فرا گرفت که در این مدت بیشترین میزان بارندگی در شهرستان پیرانشهر به میزان ۴۵.۹ میلی متر بوده است.

او افزود: بعد از پیرانشهر بیشترین میزان بارش‌ها به ترتیب در اشنویه ۲۴، سردشت ۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳، بوکان با ۲۱، مهاباد با ۱۶.۶، نقده با ۱۳.۸، شاهیندژ با ۱۰ و ۱، میاندوآب ۵.۸ و ارومیه با ۴.۲ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: باتوجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده است، ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که بارش‌ها تا روز دوشنبه به صورت متناوب و به شکل برف و باران همراه با وزش باد گاهاً شدید در استان ادامه داشته باشد.

محمدپور، در خصوص تندباد روز گذشته هم در استان گفت: دیروز سرعت وزش باد در مهاباد به ۶۲ کیلومتر بر ساعت رسید و در ارومیه نیز سرعت تند باد ۸۰ کیلومتر بر ساعت بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا وزش باد بارش باران کیلومتر بر ساعت میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد

رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌متر بارندگی‌ داشته باشیم.   به گزارش مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.   وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.   کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.   رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور