Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد رقابتی انیمیشن شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، برگزیدگان رویداد رقابتی تولید انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بخش‌های مختلف توسط آقایان محمدرحیم لیوانی، محمدعلی صفورا و مهدی جعفری جوزانی داوران این رویداد و محمد شریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما حجت الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اصلی، جایزه اول به گروه برناپور با اثر «پیمان» ، جایزه دوم به گروه نشان ذوالفقار با اثر« نشان ذوالفقار» و جایزه سوم به گروه انتقام جویان با اثر « آمرلی» اهداء شد.

در بخش جنبی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هانیه محمدرضایی به عنوان جوان ترین شرکت کننده با اثر «حسین پسر غلامحسین»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخاطر دستاورد فنی به گروه لاجورد با اثر «عقیق» ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخاطر فنی و هنری به گروه سجا با اثر «مسیر» و جوایز این بخش با حمایت حوزه هنری کودک و نوجوان اهداء شد.

همچنین هفت جایزه پروژه کسر خدمت به هفت نفر از شرکت کنندگان رویداد توسط بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس تعلق گرفت. حمایت سه تیم هنرستانی بانوان با هدف تولید پروژه توسط شتابدهنده رضوان جایزه دیگر رویداد انیمیشن شهید سلیمانی بود.

نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، مرکز پویانمایی صبا و شبکه کودک طی روزهای سه شنبه 15 تا پنجشنبه 17 بهمن ماه و اختتامیه آن روز جمعه 18 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی قاسم سلیمانی انیمیشن دیپلم افتخار و جایزه نقدی رویداد رقابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین‌های ورزش ایران

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود