Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با برنا گفت : مرکز یادگیری محلی شهرستان پردیس یکی از موفق ترین مراکز سواد آموزی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ رضا اصلانی، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه همایش "نهضت سوادآموزی یادگار امام" در گفتگو با برنا گفت: نهضت سواد آموزی از سوی امام ره  در ۵۸ تاسیس شدو این پیام تاریخی انقلاب جوان  نگرش کسب سواد بعنوان یک امر ضروری و مهم در جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نهضت پس از گذشت ۴۰ سال با رشد ۸۷ درصدی در شهرستان های استان تهران توانسته غیر از سواد به آموزش مهارت ها بپردازد.

وی با بیان اینکه مرکز یادگیری محلی پردیس یکی از موفق ترین مراکز سواد آموزی ما در شهرستان های استان است، اظهارداشت: در این مرکز مهارت های زندگی به مهارت آموزان در کلاس درس آموخته می شود.

اصلانی در خصوص برخی مشکلات معلمان سواد آموزی شهرستان های استان به برنا گفت: مشکلات معلمان در جذب کارشناس با تغیر تحولات مدیریتی که انجام شد حل  و مبالغ پرداختی ظرف کمتر از یک هفته به ادارات آموزش و پرورش پرداخت می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران نهضت سوادآموزی رشد 87 درصدی شهرستان های استان تهران شهرستان های استان آموزش و پرورش سواد آموزی نهضت سواد برنا گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است