Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیبت و اقتدار نیروهای مسلح ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه امروز در دیدار با اعضای کمیته نیروهای مسلح دهه فجر اظهار داشت: هیبت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و روزبه‌روز بر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و گرامیداشت دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ما قدردان نیروهای مسلح هستیم چرا که شبانه‌روزی در راستای امنیت همه جانبه و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش میکنند و اقتدار و امنیت همه جانبه‌ای بوجود آمده در کشورمان از اقتدار نیروهای مسلح و در سایه خون شهیدان است.

امام جمعه اردبیل: اقتدار کنونی کشور منوط به میزان رشد علمی در میادین جهانی استامام جمعه اردبیل: شهید ‌سلیمانی معادله استکبار جهانی را در منطقه ‌به هم زده بودامام جمعه اردبیل: کاندیداها از ‌وعده‌های دروغ پرهیز کنن

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مسلح بیان کرد: سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی کشور ایران پیشگام بودندکه این نیروها قابل تقدیر و قدردانی هستند.

عاملی  تصریح کرد: مردم ولایت مدار اردبیل با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و حضور حداکثری در انتخابات 2 اسفند ماه بار دیگر تاریخی فراموش نشدنی رقم خواهند زد زیرا این راهپیمایی و انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: داشتن نیروهای مسلح بااقتدار و باعظمت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به برکت این نیروهای مسلح هیچ کشوری نمیتواند نگاه چپی به کشورمان داشته باشد.

امام جمعه استان اردبیل نقش نیروهای مسلح را در 8 سال دفاع مقدس بی‌بدیل عناون کرد، افزود: رشادت ها و اقتدار نیروهای مقدس در 8 سال دفاع مقدس فراموش نشدنیست و استقلال نیروهای مسلح و تجهیزات ویژه نیروهای مسلح از خدمات انقلاب اسلامی ایران برای نیروهای مسلح است و پشتوانه‌ی مردمی از بااهمیت‌ترین خدمات انقلاب برای نیروهای مسلح بشمار می‌رود.

انتهای‌پیام/131 / ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد دستاوردهای انقلاب اسلامی اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران اقتدار نیروهای استان اردبیل جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران را به اثبات رساندند
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی