Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:54:01 GMT

افتتاح ۷ پروژه در شهرستان رباط کریم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۸۸۹۸

افتتاح ۷ پروژه در شهرستان رباط کریم

۷ پروژه در شهرستان رباط کریم با حضور استاندار تهران و فرماندار شهرستان رباط کریم و سایر مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ همزمان با هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر امروز شنبه ۱۹ بهمن با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران فرماندار شهرستان رباط کریم و سایر مسئولین ۷ پروژه در شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح گاوداری و پرورش گاو و تواید ۹۰۰۰تن شیر ۱۴۰ تن گوشت اشتغال زایی برای ۱۱۰ نفر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال،بهره برداری از سردخانه صنعتی کیان با ظرفیت سالانه ۸۰۰۰ تن  و اشتغال زایی برای ۱۸۵ نفر با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال پارک شهید فرمانی نصیر شهر  با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ، افتتاح آرامستان نصیرشهر،افتتاح سالن ژیمناستیک با اعتباری  ۱۰ میلیارد ریال،افتتاح کتابخانه عمومی با اعتبار ۷ میلیارد ریال،افتتاح کارخانه تولید شیر دوش های صنعتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۶۵ نفر میباشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح استاندار تهران رباط کریم 7 پروژه ۷ پروژه در شهرستان رباط کریم اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری