Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:15:55 GMT

حوزه‌های علمیه خواهران هیات امنایی مدیریت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۸۹۳۶

حوزه‌های علمیه خواهران هیات امنایی مدیریت می‌شوند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از تامین اعتبارات حوزه علمیه خواهران ایلام خبر داد و گفت: تمامی حوزه‌های علمیه خواهران هیات امنایی مدیریت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور عصر امروز در  نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: مجلس کارامد مجلسی است که از متن واقعیت مردم برامده باشد، گاهی براساس مشاهدات بخشی از ارزش‌های مردم در این مکان نادیده گرفته می‌شود،  این مجلس باید بتواند ارزش‌های مردم را که  برامده از انقلاب و مکتب اسلام است، به خوبی تجلی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۵٠٠  مدرسه حوزه علمیه خواهران در سطح کشور فعال است که از این تعداد ۴۱۲ طلبه در سطح ۲ و مابقی در سطح  ۳ و ۴ هستند.  

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: از ابتدای تشکیل حوزه علمیه خواهران تا کنون ۱۱٠ هزار طلبه فارغ التحصیل شده که از این تعداد۵۷ هزار نفر در سطح  این مدارس شاغل هستند.

وی عنوان کرد: اعتبارات حوزه علمیه خواهران هم اکنون از طریق مجلس، دولت و خیرین تامین می‌شود و تمامی حوزه‌های علمیه خواهران هیات امنایی مدیریت می‌شوند.

بهجت‌پور بیان کرد: هم اکنون کل هزینه‌های جاری ۷ مدرسه حوزه علمیه خواهران ایلام به طور ویژه تامین می‌شود و تاکنون ۸ هزار طلبه در سطح این مدارس فارغ التحصیل شده است.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام حوزه علمیه استان ایلام نشست خبری مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور حوزه علمیه خواهران هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، صالحه کریمیانی پور، در جلسه‌ای که با اساتید و مسئولین این مدرسه علمیه با موضوع" ایده‌ها و راه‌کارهای پذیرش حوزه و تشریح طرح دخترانه سدنا" روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در این مدرسه علمیه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی، از اساتید و کارکنان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه بررسی راه‌کارها و ایده‌های جذاب جهت پذیرش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از طرح هایی که طلاب پایه اول ارائه دادند، طرح دخترانه سدنا است که ویژه دانش آموزان نهم و دوازدهم متوسطه اول و دوم مدارس میناب طراحی و اجرا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب اظهار داشت: ثبت نام و اجرای این طرح از اول اردیبهشت آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح همراه با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، اجرای مسابقه، بیان حس خوب توسط طلاب و اساتید و بازید از فضای معنوی این مدرسه علمیه‌ و در کل یک روز شاد و بیادماندنی و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

خانم کریمیانی پور تاکید کرد: مدیران، اساتید، مربیان پرورشی و مربیان طرح امین مدارس جهت ثبت تاریخ در برنامه با مدیریت مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) هماهنگی های لازم را انجام دهند، شماره تماس جهت هماهنگی خانم کریمیانی پور۰۹۰۳ ۹۶۱ ۰۹۶۹
۰۹۳۹ ۲۸۹ ۸۸۳۲خانم ذاکری معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب.

وی در ادامه از اساتیدی که در سال گذشته در جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود نقش فعالی داشتند با اهداء هدیه، تشکر و قدردانی کرد و از اساتید دیگر نیز درخواست کرد جهت مشارکت فعال در مدارس، مساجد و محلات جهت جذب حداکثری، تلاش مضاعف نمایند.

در پایان اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه میهمان سفره کریمانه اهل بیت(علیهم السلام) شدند.


انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است