Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی پسته سررسید بهمن ماه 1398 را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه فرآیند تحویل در قرارداد آتی پسته تحویل بهمن ماه 1398 در روز سه شنبه 29 بهمن  ماه جاری و از طریق گواهی سپرده پسته انجام می شود.لذا کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت انجام فرآیند تحویل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلیه مشتریان فروشنده موظفند حداکثر تا روز شنبه  26 بهمن ماه برای تبدیل پسته به گواهی سپرده به شرکت زرین زعفران مشرق زمین و شرکت سبز دانه کویر و شرکت طلای سبز زرند مراجعه کنند.

علاوه بر این مشتریان فروشنده می توانند حداکثر تا ساعت 15:30 آخرین روز معاملاتی یعنی 29 بهمن ماه اقدام به خرید گواهی سپرده پسته در معاملات روزانه گواهی سپرده پسته در نمادهای پسته فندقی 32-30 طلای سبز زرند 9908، پسه فندقی 32-30 سبزدانه 9908، پسته فندقی 32-30 زرینمه ولات 9908 کنند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: گواهی سپرده پسته مشتریان فروشنده فرآیند تحویل فندقی 32 30 بهمن ماه آتی پسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ دهقان شیری ضمن تاکید بر آغاز شروع توزیع دفترچه های بیمه تکمیلی و کارت های هوشمند اتباعی که مبالغ سپرده گذاری خود را کامل نموده اند، گفت:طرح سپرده گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی میتوانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

دهقان شیری گفت افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح میتوانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره مند گردند.

در آخر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی